Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-09-18 18h33
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik heb sinds vandaag Love van Orange. Ondertussen heb ik de Orange tv app gedownload. Ik heb alle stappen gevolgd om mijn iPad te koppelen, maar wanneer ik de code ingeef die gegenereerd wordt, staat er op mijn iPad: fout opgetreden. Ik heb ondertussen verschillende codes geprobeerd en ook verschillende toestellen zoals mijn Wiko gsm. Wat loopt er fout en hoe kan ik het oplossen?
Alvast bedankt!
Ugh @Eveliencox, @yannb & @TomH,
De ontkoppeling kan je uitvoeren in de Orange TV app of in je decoderinstellingen:
In de app:
In de decoder:
Je kan de koppeling tussen de app en de TV-decoder makkelijk instellen.
Lukt dit? Zo niet, kunnen jullie de foutmelding met ons delen?
Ga waarheen de wind je brengt
✋ Totems Saluut ✋
Dag
ik heb ondertussen al vaak contact gehad met Orange, maar ze kunnen niet helpen. Ondertussen kan ik koppelen, maar telkens wanneer de decoder afgestaan heeft, moet ik voortdurend opnieuw koppelen. Het werkt, maar erg vervelend...
groeten
Kijk eens onder Home -> Instellingen -> Technisch -> Decoder info & diagnose :
Platform 6.1.20a62
Bootloader versie SIL LOAD 1.0.13-0/1.0.11-0
Firmware versie 1.10.14.0
Grafische schil HNEXX_0_07_12 (2018.10.30.1008)
hebben jullie dezelfde versie ?
Alles is hetzelfde behalve heb ik
Grafische schil HNEXX_2_07_12 (2018.10.30.1008)