Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-03-24 20h38
Antwoorden: 4 antwoorden
Sinds een aantal dagen hapert het beeld van de televisie en valt internet soms weg.
ik heb contact gehad met de helpdesk en de reset samen doorlopen. Nu werkt het echter nog minder. Enkel één en canvas gaan, op de andere posten komt de foutmelding d102.
volgens de man aan de telefoon moet er een technieker komen en kunnen we er niks aan verhelpen. (Geen tv tot woensdag)
iemand toch misschien een andere oplossing?
alvast bedankt
Je kan misschien in afwachting van een technicus tv kijken via de orange tv app?
Hallo
Ik heb een gelijkaardig probleem als dit eens kunnen oplossen bij vrienden.
Daar lag het probleem aan de coaxkabel die zorgt voor de connectie tussen de versterker en modem. In één van de connectoren zat er koperdraad van de buitengeleider tegen de binnengeleider waardoor alle diensten vaak niet functioneerden.
Misschien het proberen waard om dit even na te kijken en hopelijk lost dit je problemen op.
@Bw een goedemorgen,
je kan dit eens lezen gaan, klik op de blauwe dit aub.
Als je dit niet heeft kunnen helpen,
kunnen wij niets verder voor je betekenen.
Dan kan je via FB-Messenger een berichtje doen!
https://www.facebook.com/OrangeBelgium