- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Foutcode d102
Sinds een aantal dagen hapert het beeld van de televisie en valt internet soms weg.
ik heb contact gehad met de helpdesk en de reset samen doorlopen. Nu werkt het echter nog minder. Enkel één en canvas gaan, op de andere posten komt de foutmelding d102.
volgens de man aan de telefoon moet er een technieker komen en kunnen we er niks aan verhelpen. (Geen tv tot woensdag)
iemand toch misschien een andere oplossing?
alvast bedankt
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
iemand dit weet of dit opgelost is geraakt ? want ik zit met identiek zelfde probleem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
De technieker is moeten langskomen en heeft de aansluiting aan de straat vernieuwd.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Bw een goedenavond,
ben je eruit gekomen met de antwoorden?
Zo ja mag je degene die je de oplossing gegeven heeft aanvinken als oplossing accepteren.
Dank U.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Je kan misschien in afwachting van een technicus tv kijken via de orange tv app?
