Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-02-18 20h33
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Soms kan ik via de Orange tv app geen opnames instellen omdat de decoder niet gevonden wordt op het netwerk, terwijl alles juist ingesteld staat (een uur geleden ging alles wel nog).
Heeft er nog iemand dit probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Verbinding is met netwerkkabel, het probleem was dat de decoder weer vastgelopen was en opnieuw moest gereset worden (stekker er uit en terug in).
Ah, mag ik je aanraden om met de klantendienst eens contact op te nemen en eerder over het decoder probleem te hebben?
Ondertussen is het opgelost, de decoder moest (weeral) gereset worden. Loopt regelmatig vast blijkbaar...
Vind ik ook, vorige zaterdag ben ik een opname deels verloren omdat de decoder ook blokkeerde. Kon totaal niks meer doen, eerst een paar seconden ruis, daarna zwart scherm. Enige oplossing was de stekker uittrekken en herstarten.