Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-02-18 20h33
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Soms kan ik via de Orange tv app geen opnames instellen omdat de decoder niet gevonden wordt op het netwerk, terwijl alles juist ingesteld staat (een uur geleden ging alles wel nog).
Heeft er nog iemand dit probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Verbinding is met netwerkkabel, het probleem was dat de decoder weer vastgelopen was en opnieuw moest gereset worden (stekker er uit en terug in).
Hoi, Is uw probleem nu al opgelost. Heb nl ook hetzelfde probleem
weet je een definitieve oplossing.
Grts
Hallo, met de nieuwe decoder zijn er geen problemen meer. Bediening met de app gaat goed.
Hoi, kan je mij informeren hoe ik een nieuwe decoder kan verkrijgen ,?
grts
Daarvoor moet je bellen naar de helpdesk, die zullen waarschijnlijk een technieker langssturen.
Hoi, kan je mij het nummer geven dat u daarvoor gebeld heeft? Mij sturen ze van de ene dienst door naar de andere, na een half uur aan de lijn gehangen te hebben valt de verbinding gewoon weg en kan je weer van voor af aan beginnen, mijn verhaal heb ik al meerder keren moeten uitleggen maar geholpen ben ik alles behalve.
Grts
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |