- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Foutmelding Orange TV app: Geen decoder gevonden op netwerk
Hallo,
Soms kan ik via de Orange tv app geen opnames instellen omdat de decoder niet gevonden wordt op het netwerk, terwijl alles juist ingesteld staat (een uur geleden ging alles wel nog).
Heeft er nog iemand dit probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Verbinding is met netwerkkabel, het probleem was dat de decoder weer vastgelopen was en opnieuw moest gereset worden (stekker er uit en terug in).
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Begint inderdaad met 281
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dan is de kans groot dat dat het probleem is (productiefout in de decoder). Best de klantendienst contacteren en zij zullen een technieker langs sturen om een nieuwe decoder te geven. Wisselen in een Orange filiaal was niet mogelijk wisten ze me te vertellen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ok bedankt. Vervangen decoder betekent opnames kwijt ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ja, de opnames worden niet overgezet. Dit zou ook niet gaan omdat de beelden gecodeerd zijn op die decoder. Stel dat je de harde schijf er uit haalt en in een pc steekt ga je deze niet kunnen bekijken .
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
ik heb ook dat probleem, effe herstarten en dan werkt het. Uur nadien niks meer, geen decoder gevonden in netwerk
