- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Foutmelding Orange TV app: Geen decoder gevonden op netwerk
Hallo,
Soms kan ik via de Orange tv app geen opnames instellen omdat de decoder niet gevonden wordt op het netwerk, terwijl alles juist ingesteld staat (een uur geleden ging alles wel nog).
Heeft er nog iemand dit probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Verbinding is met netwerkkabel, het probleem was dat de decoder weer vastgelopen was en opnieuw moest gereset worden (stekker er uit en terug in).
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
MaximeV schreef:Hallo,
Soms kan ik via de Orange tv app geen opnames instellen omdat de decoder niet gevonden wordt op het netwerk, terwijl alles juist ingesteld staat (een uur geleden ging alles wel nog).
Heeft er nog iemand dit probleem?
Ben je verbonden met de netwerkkabel of via Wi-Fi? Indien het Wi-Fi is, zou het kunnen zijn dat je decoder op het randje van de Wi-Fi dekking in huis zit en dat hij daardoor netwerk verliest.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Verbinding is met netwerkkabel, het probleem was dat de decoder weer vastgelopen was en opnieuw moest gereset worden (stekker er uit en terug in).
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Zelfde probleem hier. Geen decoder gevonden op het netwerk. Tot voor kort werkte dit vlekkeloos. Alles eens nagekeken :
- internetverbinding decoder uitstekend via vaste verbinding met router verbonden aan modem orange (wifi orange staat uit, wifi via eigen Apple airport express)
- 2 apparaten gekoppeld (iphone en ipad)
- 1 apparaat ontkoppeld en terug gekoppeld : geen resultaat
- resetten door stroom uitschakelen : geen resultaat
- modem orange resetten : geen resultaat
Iemand suggesties ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb dit probleem niet meer gehad sinds ik een nieuwe decoder heb gekregen. Een tijdje geleden ging er een reeks decoders de ronde die een productiefout hadden (wist de technieker mij te vertellen).
Je zou eens moeten kijken of jouw decoder ook een serienummer heeft dat begint met het nummer 281... Dit is de reeks decoders met die fout. Dit nummer staat op de onderkant van de decoder .
