Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-02-18 20h33
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Soms kan ik via de Orange tv app geen opnames instellen omdat de decoder niet gevonden wordt op het netwerk, terwijl alles juist ingesteld staat (een uur geleden ging alles wel nog).
Heeft er nog iemand dit probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Verbinding is met netwerkkabel, het probleem was dat de decoder weer vastgelopen was en opnieuw moest gereset worden (stekker er uit en terug in).
Begint inderdaad met 281
Dan is de kans groot dat dat het probleem is (productiefout in de decoder). Best de klantendienst contacteren en zij zullen een technieker langs sturen om een nieuwe decoder te geven. Wisselen in een Orange filiaal was niet mogelijk wisten ze me te vertellen.
Ok bedankt. Vervangen decoder betekent opnames kwijt ?
Ja, de opnames worden niet overgezet. Dit zou ook niet gaan omdat de beelden gecodeerd zijn op die decoder. Stel dat je de harde schijf er uit haalt en in een pc steekt ga je deze niet kunnen bekijken .
ik heb ook dat probleem, effe herstarten en dan werkt het. Uur nadien niks meer, geen decoder gevonden in netwerk