Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ervaren verkenner

Foutmelding Orange TV app: Geen decoder gevonden op netwerk

OPGELOST

Hallo, 

Soms kan ik via de Orange tv app geen opnames instellen omdat de decoder niet gevonden wordt op het netwerk, terwijl alles juist ingesteld staat (een uur geleden ging alles wel nog).

Heeft er nog iemand dit probleem? 

Labels (2)
24 ANTWOORDEN 24
Highlighted
Aspirant scout

Begint inderdaad met 281

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Dan is de kans groot dat dat het probleem is (productiefout in de decoder). Best de klantendienst contacteren en zij zullen een technieker langs sturen om een nieuwe decoder te geven. Wisselen in een Orange filiaal was niet mogelijk wisten ze me te vertellen. 

0 pluimen
Highlighted
Aspirant scout

Ok bedankt.  Vervangen decoder betekent opnames kwijt ?

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Ja, de opnames worden niet overgezet. Dit zou ook niet gaan omdat de beelden gecodeerd zijn op die decoder. Stel dat je de harde schijf er uit haalt en in een pc steekt ga je deze niet kunnen bekijken .

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

ik heb ook dat probleem, effe herstarten en dan werkt het. Uur nadien niks meer, geen decoder gevonden in netwerk

Highlighted
Ervaren verkenner

Hoi,   Is uw probleem nu al opgelost. Heb nl ook hetzelfde probleem

weet je een definitieve oplossing. 

Grts

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Hallo, met de nieuwe decoder zijn er geen problemen meer. Bediening met de app gaat goed.

 

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Hoi, kan je mij informeren hoe ik een nieuwe decoder kan verkrijgen ,?

 

grts

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Daarvoor moet je bellen naar de helpdesk, die zullen waarschijnlijk een technieker langssturen.

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Hoi, kan je mij het nummer geven dat u daarvoor gebeld heeft? Mij sturen ze van de ene dienst door naar de andere, na een half uur aan de lijn gehangen te hebben valt de verbinding gewoon weg en kan je weer van voor af aan beginnen, mijn verhaal heb ik al meerder keren moeten uitleggen maar geholpen ben ik alles behalve.

 

Grts

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen