annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding TV "NPVR quota voor gebruiker bereikt"

Topic gestart op: 23-04-22 22h43

Antwoorden: 2 antwoorden

nickvanerum
Aspirant verkenner

Foutmelding TV "NPVR quota voor gebruiker bereikt"

Heeft er iemand al de foutmelding gekregen “NPVR quota voor gebruiker bereikt”

het is bijgevolg niet mogelijk om een opname in te plannen… (nieuwe decoder/app)

 

iemand idee voor oplossing?

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@nickvanerum 

De foutmelding nog nooit ergens gezien maar ik vermoed dat er ergens een IP conflict is of je hebt echt je maximum van geplande opnames bereikt. 

Kijk eens bij je geplande opnames of er geen tussen staan die op hetzelfde tijdstip beginnen. Dus bijvoorbeeld 'familie' om 20 uur en dat er nog andere programma's zijn die ook om 20 uur beginnen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
nickvanerum
Aspirant verkenner

@patrick2 , dit is niet het geval, er staat nog niks ingepland op zaterdagavond.

ik ga een ticket laten aanmaken bij de helpdesk en geef nog een update als het (hopelijk) opgelost is.

 

bedankt alvast voor de reactie!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen