Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-22 14h32
Antwoorden: 3 antwoorden
Sinds enkele weken kunnen we de programmatie op de TV gids nog maar 1 dag vooruit bekijken. Bij programma's van overmorgen staat overal 'geen uitzending'. Hierdoor kunnen we ook geen serie meer opnemen, maar moeten we elke dag opnieuw de opnames voor die dag klaarzetten. Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?
Zou eerst een zien of je decoder goede internet verbinding heeft - ergens in de instellingen kun je dit testen
Als dit niet helpt, de decoder eens een minuut zonder stroom zetten
De decoder heeft een goede internetverbinding.
Het uitschakelen van de decoder hebben we helaas al enkele malen geprobeerd, maar helpt niet... 😕
In dit geval heeft je decoder geen interactiviteit. Check eens de kabels of die correct insteken anders de volgende stappen eens overlopen :
Trek de stekker van de decoder uit , trek dan de stekker van de modem eruit , wacht een kleine minuut en steek de stekker van de modem in. Laat die herstarten en dan als die terug werkt dan de stekker van de decoder er terug in steken. Die op laten starten en zien of het terug werkt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |