annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GEEN TV - VERKEERD KANAAL HMDI 1

Topic gestart op: 11-09-18 00h13

Antwoorden: 1 antwoord

Evelien1982
Rekruut scout

GEEN TV - VERKEERD KANAAL HMDI 1

OPGELOST

Ik heb enkel de informatiebalk maar het tv-programma zelf komt er niet door. Ook niet na 5 min ofzo.

Ik merk wel op dat er op de tv HDMI 1 komt.

Daarom vermoed ik dan ook dat ik ergens van tv-kanaal moet wisselen. Ik heb dit in het verleden ook nog voorgehad bij telenet maar toen lukte dit met tv-bakje. Maar bij orange zit nu alles op 1 tv-kastje dus het bakje van de tv werkt niet.

En ik zou het echt niet weten hoe ik dit met het orange-kastje kan veranderen van tv-kanaal.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Evelien1982

De afstandsbediening van uw TV zelf zou toch ook moeten blijven werken, ik zou niet weten waarom niet.

Hetgeen jij dus bedoelt is de INPUT van de TV veranderen van HDMI1 naar iets anders, HDMI2 of 3 waarschijnlijk. Dat kan dus alleen met de bediening van de TV. Meestal kan dat zelfs met knopjes op de TV zelf, heb je de afstandsbediening niet voor nodig. Zoek maar eens naar een knopje met "SOURCE" of "INPUT" Opzij af achteraan kunnen die ook staan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Evelien1982

De afstandsbediening van uw TV zelf zou toch ook moeten blijven werken, ik zou niet weten waarom niet.

Hetgeen jij dus bedoelt is de INPUT van de TV veranderen van HDMI1 naar iets anders, HDMI2 of 3 waarschijnlijk. Dat kan dus alleen met de bediening van de TV. Meestal kan dat zelfs met knopjes op de TV zelf, heb je de afstandsbediening niet voor nodig. Zoek maar eens naar een knopje met "SOURCE" of "INPUT" Opzij af achteraan kunnen die ook staan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen