Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-09-18 22h58
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen,
sinds gisteren heb ik love in huis gehaald.. installateur langsgeweest en nadien niets van problemen met decoder.
Sinds vandaag staat de powerled de hele tijd te knipperlichten gelijk zot alsof het elk moment kan ontploffen.. zowel oranje(standby) als groen (actief)!
Iemand die weet welk probleem dit is?
Grtz
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey
Jammer dat je een probleem ervaart. Ik zou zo zeggen doe idd een hard-reboot en check ook zeker dat al je kabels goed hangen. Dat is miss een domme opmerking maar je weet nooit.
Ik had ook wat problemen in begin, en kan ook zeggen dat verluchting en airflow toch wel belangrijk is voor dit toestelletje. Telenet decorder had dit niet.
Hopelijk komt het goed, anders klantendienst contacteren. En bijvoorbeeld checken dat alles in orde is met activatie enzo. Dit was hier ook even het probleem.
groetjes
Hey
Jammer dat je een probleem ervaart. Ik zou zo zeggen doe idd een hard-reboot en check ook zeker dat al je kabels goed hangen. Dat is miss een domme opmerking maar je weet nooit.
Ik had ook wat problemen in begin, en kan ook zeggen dat verluchting en airflow toch wel belangrijk is voor dit toestelletje. Telenet decorder had dit niet.
Hopelijk komt het goed, anders klantendienst contacteren. En bijvoorbeeld checken dat alles in orde is met activatie enzo. Dit was hier ook even het probleem.
groetjes
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |