annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen coax signaal

Topic gestart op: 13-11-20 09h04

Antwoorden: 8 antwoorden

Kellyv
Aspirant verkenner

Geen coax signaal

Hallo iedereen

wij hebben voor onze verbouwingen onze tv voorlopig op een andere plaats gehangen. Dus van het oude gedeelte naar het nieuwe gedeelte.  Nu hebben we geen coax signaal meer. Nochtans nieuwe coax kabel met nieuw aansluitpunt. We hebben deze doorverbonden via een soort splitter in de technische ruimte om zo elke kamer te kunnen aansluiten. We hebben alles gechecked qua aansluitingen en zo maar tevergeefs. Wat doen we fout?

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Kellyv  ik zou eens een andere kabel proberen want er kan iets verkeerd zijn met die kabel. Hopelijk is niet ooit geknikt geweest of iets want dan vraag je om problemen. Maar ik denk zelf dat het de kabel is of de splitter maar die heb je getest blijkbaar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kellyv
Aspirant verkenner

Het is een splinternieuwe kabel. Zit zelf nog deels op de rol. We hadden idd coax en utp ingewerkt in het plafond dus dat was het eerste waar we aan dachten. Mss ergens een knik door het verloop tussen de balken. Daarmee hebben we een extra rol kabel gekocht om te kijken of het daaraan ligt. En zelfs dat werkt niet. Buiten daarjuist eventjes.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kellyv  test je decoder eens boven aan de tv en kijk of die werkt. 

Ik blijf bij de gedachten dat het ineen is de kabel of de splitter ik kan daar niet afwijken. Lijkt me straf als de decoder in eens defect is. Je kan ook nog eens zien of er geen probleem is met de HDMI kabel die kan je nog eens van poort wisselen. En zie ook dat je tv op de juiste zender staat op de juiste HDMI kanaal.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Kellyv  goedemorgen,

deze is voor jou ....

Tagnieuw.jpg

Misschien kan dit topic je helpen?

https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/Installatie-technieker-wat-is-de-juiste-kabel...

Zo niet kom dan eventjes terug naar hier om verdere oplossingen te zoeken.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen