Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-01-18 10h38
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zijn er nog mensen die zelfde probleem hebben om de TV gids te raadplegen waar steeds : GEEN GEGEVENS staat in de programmalijst ?
Zou een update einde van deze maand de oplossing geven??
Volgens 5000 nummer wel
Nog mensen met probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey NBA-FAN,
Deze problematiek is reeds een tijdje gekend bij onze technische dienst.
De laatste nieuwe update van de decoder gaat dit probleem oplossen.
Je kan ook al eens nakijken of je decoder goed verbonden is met het internet;
Instellingen > technisch > netwerk > wizard starten. Naargelang je decoder moet verbonden worden met WiFi of ethernet volg je de stappen.
Groetjes,
Ruben
Dag Iwan, ik heb tv en internet enkel als testuser (helemaal in het begin, bij het ontrollen van het netwerk) gebruikt. Maar ook toen al waren er soms problemen met de TV-gids. Een pasklare oplossing kan ik je dus niet geven, enkel melden dat het probleem al enige tijd "leeft".
NBA-FAN schreef:
Ik zou hier graag een foto van TV gids posten maar dit kan niet bij dit berichtje.
Nog steeds veel posten op GEEN GEGEVENS
Gr
NBA-FAN
Het zou nu mogelijk moeten zijn om een foto toe te voegen. Kan je eens proberen?
Test foto bewijs TV gids