Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-18 20h17
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo Orangaden
Sinds een paar dagen hebben wij problemen bij de tv dienten. Bij het opstarten van de decoder, in de ochtend hebben wij regelmatig een aantal minuten wel beeld maar geen geluid. Vaak gaat het vanzelf over, maar soms moet de decoder ook herstart worden.
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
En dat het zappen nog steeds traag gaat, dat is een zekerheidje 🙂
groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
biij problemen bel naar de 5000/4/4
en zeker zijn in de instellingen dat geluid op 100 procent staat en niet op automatie's aanpassen
en hdmi in een neutraal poort steken dat is van tv tot tv
Mvg techfix-orange
biij problemen bel naar de 5000/4/4
en zeker zijn in de instellingen dat geluid op 100 procent staat en niet op automatie's aanpassen
en hdmi in een neutraal poort steken dat is van tv tot tv
Mvg techfix-orange
Hallo,
wij hebben een paar maanden een nieuwe Sony tv en sinds een paar weken hebben wij geen geluid als we decoder en tv opzetten (met decoder afstandsbediening)
Ik ben bij instellingen in audio gaan kijken, staat op 100 %!
Wat is hier het probleem aub? Is onze decoder stuk?
Grtjs, Caroline Maeschaelck
Hoi hoi,
Heb je een soundbar of is deze rechtstreeks verbonden. Indien een soundbar kan het zijn dat je uitgang niet meer juist staat in je televisietoestel.
Probeer eventueel eens een andere HDMI kabel en ingang (bron).
Kijk eens in de instellingen van de decoder bij geluid. Daar is ook een volume gedeelte, misschien staat het daar verkeerdelijk op 0%
Heeft te maken met te snel spoelen.
Gewoon beetje terug keren, dan op stop drukken en zou moeten opgelost zijn