annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen geluid bij TV

Topic gestart op: 07-03-18 20h17

Antwoorden: 9 antwoorden

ZeeuwsMeisje
Gewaardeerd verkenner

Geen geluid bij TV

OPGELOST

Hallo Orangaden

Sinds een paar dagen hebben wij problemen bij de tv dienten. Bij het opstarten van de decoder, in de ochtend hebben wij regelmatig een aantal minuten wel beeld maar geen geluid. Vaak gaat het vanzelf over, maar soms moet de decoder ook herstart worden.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?

En dat het zappen nog steeds traag gaat, dat is een zekerheidje 🙂

 

groeten

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
techfixorange
Ervaren verkenner

biij problemen bel naar de 5000/4/4

 

en zeker zijn in de instellingen dat geluid op 100 procent staat en niet op automatie's aanpassen

en hdmi in een neutraal poort steken dat is van tv tot tv

 

Mvg techfix-orange

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
techfixorange
Ervaren verkenner

biij problemen bel naar de 5000/4/4

 

en zeker zijn in de instellingen dat geluid op 100 procent staat en niet op automatie's aanpassen

en hdmi in een neutraal poort steken dat is van tv tot tv

 

Mvg techfix-orange

0 pluimen
Caroline9
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

 

wij hebben een paar maanden een nieuwe Sony tv en  sinds een paar weken hebben wij geen geluid als we decoder en tv opzetten (met decoder afstandsbediening)

Ik ben bij instellingen in audio gaan kijken, staat op 100 %! 

Wat is hier het probleem aub? Is onze decoder stuk?

 

Grtjs, Caroline Maeschaelck 

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Hoi hoi,

 

Heb je een soundbar of is deze rechtstreeks verbonden.  Indien een soundbar kan het zijn dat je uitgang niet meer juist staat in je televisietoestel.

Probeer eventueel eens een andere HDMI kabel en ingang (bron).

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Kijk eens in de instellingen van de decoder bij geluid.  Daar is ook een volume gedeelte, misschien staat het daar verkeerdelijk op 0%

0 pluimen
Benn
Ervaren verkenner

Heeft te maken met te snel spoelen.
Gewoon beetje terug keren, dan op stop drukken en zou moeten opgelost zijn

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen