Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-20 16h56
Antwoorden: 20 antwoorden
Via deze weg hopen we dat iemand ons misschien kan helpen of tips geven. Mijn grootouders zijn klant bij Orange en hebben sinds vier dagen geen tv-connectie meer. We doorliepen het stappenplan, van te ondernemen acties. Maar desondanks geen resultaat. We namen contact op met de helpdesk maar zij kunnen ons niet verder helpen. Hebben jullie enige ervaringen hiermee en enige suggesties? (Voor alle duidelijkheid, de facturen zijn allemaal betaald😊) het is heel erg voor deze mensen dat ze in tijden van corona, zelfs niet meer kunnen zappen. Alvast dank voor de helpende reacties.
Dank je voor je reactie! Kunnen wij als ‘orange’ rechtstreeks contact opnemen met Telenet? Want ik vrees er een beetje voor dat het anders heel erg lang gaat duren... we hebben al wat nare ervaringen hiermee. Dus misschien neem ik best zelf het heft in handen?
de andere tips / acties hebben we al eens gedaan. Er is ook nog internet.
betreffende het specifieke lampje, dat vraag ik zodadelijk aan mij grootouders. Gezien de quarantaine maatregelen en ik in de zorgsector werk, houden we het voorlopig op telefonisch contact.