annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

het leven van een orange decoder

Topic gestart op: 03-04-20 10h31

Antwoorden: 15 antwoorden

Law
Veteraan verkenner

het leven van een orange decoder

Misschien al de zoveelste topic over het zelfde onderwerp en hetzelfde beestje maar,

Wanneer krijgen we een nieuwe decoder?
De Orange decoder is nog steeds model 1 die in de tijd van Mobistar internet+tv diensten werden geleverd 4 jaar geleden.

In deze 4 jaar werd de modem al vervangen door een Siligence TCG300.
Waarom de Decoder niet?

Sinds kort terug klant met de nieuwe modem (top modem maar enkel last van af en toe no wifi) maar de decoder is nog steeds dezelfde. De meeste bugs zijn er nu wel uit maar het is een joekel van een machine. Doet me denken aan de eerste telenet/proximus decoders 😁😁.

Waar staan we met de decoder na 4 jaar?
Zijn er specs van de eventuele opvolger?
Al dan niet netflix op de decoder?
Of Orange Android tv?
Wanneer te verwachten?

Labels (2)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  dit is inderdaad een topic wat vaker terug komt maar goed dat is geen probleem toch ? 

Er is in een ander topic bevestigd dat ze werken aan een nieuwe decoder. Wanneer deze uit komt en wat de specs zijn en wat er te zien en te horen is op die decoder is niet bekend. Denk dat je daar wat geduld voor moet hebben en nu met de corona crisis ja valt alles bijna stil dus zou nog ff geduld hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Momenteel kan je enkel tv kijken en opnemen met de huidige decoder.  Voor de functies die Orange vandaag te bieden heeft  zie ik momenteel niet het nut om de decoder te vernieuwen. Er zijn veel mogelijkheden om bv Netflix te kijken, Chromecast, PS4, enz...  Ik gebruik dat laatste. (Maar dit is mijn mening gewoon hé)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  eigenlijk hoeft zo een decoder voor mij ook niet veel meer te kunnen. Ik heb tv en internet bij Telenet enkel de gsm bij Orange , daar waar ik super tevreden van ben. Ik heb van Telenet de nieuwste tv box , kan er mails op lezen , Netflix bekijken , verbruik na zien van internet en ga zo maar door. Maar daar zijn dus funtie's bij die ik online of in de app kan zien. Netflix kan ik zien op de Apple tv en op de tv ( beide aangesloten op internet ) verbruik kijk ik zo wel na door middel van de app of online het klanten gedeelte. 

Wat ik wel heel interessant vind is de cloud opname tot 200 uur. Geen harde schijf meer en bij vervangen van de box ben je je opnames niet meer kwijt die komen erna gewoon terug. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ik heb alles bij Orange, wel het laagste gsm abonnement. Ik bel het meeste met mijn vaste lijn. Gsm is enkel voor sms en whatsapp.

De decoder van Orange is gewoon simpel, maar moet eigenlijk niet meer hebben. Ik betaal gewoon veel minder voor hetzelfde, wat ik vroeger bij Telenet had.  

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen