Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-01-20 15h17
Antwoorden: 18 antwoorden
Hallo,
Ik ben nieuw hier. Onlangs zijn we overgeschakeld van Telenet naar Orange. Nu krijg ik steeds de melding dat mijn decoder niet verbonden is met mijn netwerk. Ik heb geprobeer om deze verbinding via de installatiewizzard tot stand te brengen maar dit lukt met niet. Via wifi krijg ik de melding dat het net werk niet gevonden wordt en via ethernetkabel krijg ik de melding dat de decoder geen ip adres heeft. Kunnen jullie me hierbij helpen.
@Canyonboy ik had ineens ook dit problem. Het is afwachten. Iets komt er te laat binnen ( time out) zodat de app zegt dat er geen decoder is.
Als je ontkoppelt en terug koppelt gaat het wel. Daarmee bedoel ik dat de TV App aan de decoder gekoppeld kan worden. Bijgevolg is de decoder zichtbaar. Alleen heeft de TV app niet zoveel geduld en zegt na een halve seconde of zo dat er geen decoder is ( merk op dat de communicate van de TV app naar buiten gaat naar een computer die dan van buiten af contact met de decoder probeert te maken)
@Cdt24801 Och, het hangt er natuurlijk vanaf waarvoor.
Onderstaand is geen zwaar problem ( maar is wel ongeveer tijd dat er iets aan gedaan wordt)
Heb op 18/01 een bericht gestuurd naar Orange op Facebook dat het verbruik van vast internet in de klantenzone niet gaat
Vandaag een vriendelijk antwoord gekregen dat dit niet werkt
Heb het antwoord van Totem vandaag gecopieerd en ook in messenger gestuurd
Dit was het antwoord van Totem vandaag
Le problème est connu par nos équipes techniques. Il nécessite des actions à grande échelle.
Le souci a été communiqué au service supérieur et sera pris en charge.
Que l'esprit Love vous anime
Totem
@Gregory schreef:
@Cdt24801 Och, het hangt er natuurlijk vanaf waarvoor.
Onderstaand is geen zwaar problem ( maar is wel ongeveer tijd dat er iets aan gedaan wordt)
... knip ...
Heb het antwoord van Totem vandaag gecopieerd en ook in messenger gestuurd
Dit was het antwoord van Totem vandaag
Le problème est connu par nos équipes techniques. Il nécessite des actions à grande échelle.
Le souci a été communiqué au service supérieur et sera pris en charge.
Que l'esprit Love vous anime
Totem
Da's proper da .... Gelukkig niet van vitaal belang.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |