Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-01-20 15h17
Antwoorden: 18 antwoorden
Hallo,
Ik ben nieuw hier. Onlangs zijn we overgeschakeld van Telenet naar Orange. Nu krijg ik steeds de melding dat mijn decoder niet verbonden is met mijn netwerk. Ik heb geprobeer om deze verbinding via de installatiewizzard tot stand te brengen maar dit lukt met niet. Via wifi krijg ik de melding dat het net werk niet gevonden wordt en via ethernetkabel krijg ik de melding dat de decoder geen ip adres heeft. Kunnen jullie me hierbij helpen.
@Canyonboy schreef:
Op de tv app krijg ik ook de melding dat er geendecoder op het netwerk zit. Router al gereset en niets helpt. Na de instellatie ging alles en en 4 tal dagen erna kreeg ik dan die meldingen.
Heb je ook gewoon internet voor PC, laptop, tablet , ... ? Indien ja, werkt dat wel naar behoren?
Heb gewoon internet ook en dit is prima. Overal goede wifi ontvangst.
Dan nu de volgende stap zoals @Gregory aangaf:
Sluit de decoder via een UTP kabel aan en doe de internet test via de instellingen. Eventueel herhalen via WiFi (de UTP kabel uittrekken in dat geval).
Ik had in den beginne ook een probleem met de app dat deze aangaf dat ik geen decoder had/kon koppelen. Kwam er op neer dat mijn account/installatie niet goed was geregistreerd.
Als je dus wel tv kan kijken maar je app niet kan koppelen heeft dit ermee te maken.
>Heb je ook gewoon internet voor PC, laptop, tablet , ... ? Indien ja, werkt dat wel naar behoren?
Ja, is 1 van de eerste dingen om te testen. Daarna internet test op de decoder via instellingen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |