- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geen netwerkverbing met mijn decoder
Hallo,
Ik ben nieuw hier. Onlangs zijn we overgeschakeld van Telenet naar Orange. Nu krijg ik steeds de melding dat mijn decoder niet verbonden is met mijn netwerk. Ik heb geprobeer om deze verbinding via de installatiewizzard tot stand te brengen maar dit lukt met niet. Via wifi krijg ik de melding dat het net werk niet gevonden wordt en via ethernetkabel krijg ik de melding dat de decoder geen ip adres heeft. Kunnen jullie me hierbij helpen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Canyonboy schreef:
Op de tv app krijg ik ook de melding dat er geendecoder op het netwerk zit. Router al gereset en niets helpt. Na de instellatie ging alles en en 4 tal dagen erna kreeg ik dan die meldingen.
Heb je ook gewoon internet voor PC, laptop, tablet , ... ? Indien ja, werkt dat wel naar behoren?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Heb gewoon internet ook en dit is prima. Overal goede wifi ontvangst.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dan nu de volgende stap zoals @Gregory aangaf:
Sluit de decoder via een UTP kabel aan en doe de internet test via de instellingen. Eventueel herhalen via WiFi (de UTP kabel uittrekken in dat geval).
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik had in den beginne ook een probleem met de app dat deze aangaf dat ik geen decoder had/kon koppelen. Kwam er op neer dat mijn account/installatie niet goed was geregistreerd.
Als je dus wel tv kan kijken maar je app niet kan koppelen heeft dit ermee te maken.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
>Heb je ook gewoon internet voor PC, laptop, tablet , ... ? Indien ja, werkt dat wel naar behoren?
Ja, is 1 van de eerste dingen om te testen. Daarna internet test op de decoder via instellingen
