annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen netwerkverbing met mijn decoder

Topic gestart op: 27-01-20 15h17

Antwoorden: 18 antwoorden

Canyonboy
Gewaardeerd verkenner

Geen netwerkverbing met mijn decoder

Hallo,

Ik ben nieuw hier. Onlangs zijn we overgeschakeld van Telenet naar Orange. Nu krijg ik steeds de melding dat mijn decoder niet verbonden is met mijn netwerk. Ik heb geprobeer om deze verbinding via de installatiewizzard tot stand te brengen maar dit lukt met niet. Via wifi krijg ik de melding dat het net werk niet gevonden wordt en via ethernetkabel krijg ik de melding dat de decoder geen ip adres heeft. Kunnen jullie me hierbij helpen.

Labels (1)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Canyonboy  schreef:

Op de tv app krijg ik ook de melding dat er geendecoder op het netwerk zit. Router al gereset en niets helpt. Na de instellatie ging alles en en 4 tal dagen erna kreeg ik dan die meldingen.


Heb je ook gewoon internet voor PC, laptop, tablet , ... ? Indien ja, werkt dat wel naar behoren?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Canyonboy
Gewaardeerd verkenner

Heb gewoon internet ook en dit is prima. Overal goede wifi ontvangst.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Canyonboy 

Dan nu de volgende stap zoals @Gregory aangaf:

Sluit de decoder via een UTP kabel aan en doe de internet test via de instellingen. Eventueel herhalen via WiFi (de UTP kabel uittrekken in dat geval).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

@Canyonboy ,

Ik had in den beginne ook een probleem met de app dat deze aangaf dat ik geen decoder had/kon koppelen. Kwam er op neer dat mijn account/installatie niet goed was geregistreerd.

Als je dus wel tv kan kijken maar je app niet kan koppelen heeft dit ermee te maken.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Cdt24801 

>Heb je ook gewoon internet voor PC, laptop, tablet , ... ? Indien ja, werkt dat wel naar behoren?

Ja, is 1 van de eerste dingen om te testen.  Daarna internet test op de decoder via instellingen

Leden met de meeste pluimen