annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen signaal - probleem antenne

Topic gestart op: 04-08-19 13h28

Antwoorden: 5 antwoorden

oleke14
Aspirant verkenner

Geen signaal - probleem antenne

Tv en decorder werkten perfect bij laatste gebruik. Zonder dat er iets veranderd is krijg ik nu ineens een foutmelding “geen signaal. Controleer uw antenneaansluiting.”  Heb alle draden gecontroleerd en decorder heropgestart maar geen verandering van het probleem...

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Anonymous
Niet van toepassing

@oleke14 

Als je de mogelijkheid  hebt, kan je misschien eens kijken waar je kabel binnenkomt. Bij veel huizen is dat aan de buitenkant van de muur. Staat er geen filter op? Hopelijk heeft Telenet niet per ongeluk je kabel afgesloten.

0 pluimen
MarBrou
Aspirant verkenner

Zo per ongeluk doet Telenet dat dus niet je ineens afkoppelen!

Same story here ...Smiley Boos

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@oleke14 Controleer eens UX coax kabel. Beweeg deze eens en trek deze eens uit de decoder en plug die terug in

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
oleke14
Aspirant verkenner

Geprobeerd maar geen verandering. Zelfs met rechtstreekse plug in in tv krijg ik geen analoge tv

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen