annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen vloeiend beeld op TV

Topic gestart op: 02-05-23 17h31

Antwoorden: 8 antwoorden

McBain
Aspirant verkenner

Geen vloeiend beeld op TV

We zijn nu een maandje of 2 veranderd van Telenet naar Orange. Tevreden maar ons TV-beeld op dezelfde televisie is niet meer vloeiend, bij Telenet hebben we hiermee nooit problemen gehad. We hebben de nieuwe modem alsook de nieuwe Tv-decoder. Het signaal is onlangs gecheckt door een technieker, overal is het signaal goed. Coax-koppelingen zijn overal gecontroleerd en zijn goed. De technieker heeft een nieuwe Tv-decoder (zelfde nieuw model) geïnstalleerd en een nieuwe hdmi van decoder naar TV geïnstalleerd. Het probleem blijft bestaan. Iemand hetzelfde probleem of een oplossing? 

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Tuemos
Aspirant verkenner

is altijd zo. alles is nagekeken. dit is gewoon hopeloos om zo tv te kijken.elke 2a5 seconden verspringt het beeld heel even. zowel bij live kijken als bij opnames

0 pluimen
Tuemos
Aspirant verkenner

OH ja. Ook kan ik niet in blokken verder spoelen . Mijn opnames kan ik niet van het begin starten. Die staan altijd op het einde en moet ik zo terugspoelen om te kunnen kijken. De optie kijken van in het begin is er gewoon niet. Triest 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@McBain 

Wat bedoel je met geen vloeiend beeld ? en wanneer doet zich dit voor en op welke zender doet dit zich voor ? 

Heb je een screenshot wat je precies hiermee bedoeld ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


McBain
Aspirant verkenner

Dag Patrick 

Alvast bedankt dat je even wil meedenken. Op een foto kan je dit niet zien. Ik probeer het uit te leggen. Het beeld is scherp maar niet vloeiend zoals voorheen bij Telenet. Geen duidelijke haperingen maar irritante bijna constante, wel minimale maar duidelijk herkenbaar, vertragingen in het beeld.

Ook als ik uitgesteld kijk via bijvoorbeeld vtmGO merk ik hetzelfde probleem. 

Ook het geluid (denk ik) loopt niet helemaal synchroon. 

Dit op alle TV-posten, de ene keer meer duidelijk dan de ander maar kan niet echt duiden aan wat dit kan liggen. Is sinds de overstap van Telenet naar Orange.

Info pakket: snel internet (400Mbps) en de laatste nieuwe TV-decoder (bekabeld internet) 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen