Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-05-23 17h31
Antwoorden: 10 antwoorden
We zijn nu een maandje of 2 veranderd van Telenet naar Orange. Tevreden maar ons TV-beeld op dezelfde televisie is niet meer vloeiend, bij Telenet hebben we hiermee nooit problemen gehad. We hebben de nieuwe modem alsook de nieuwe Tv-decoder. Het signaal is onlangs gecheckt door een technieker, overal is het signaal goed. Coax-koppelingen zijn overal gecontroleerd en zijn goed. De technieker heeft een nieuwe Tv-decoder (zelfde nieuw model) geïnstalleerd en een nieuwe hdmi van decoder naar TV geïnstalleerd. Het probleem blijft bestaan. Iemand hetzelfde probleem of een oplossing?
Is dit probleem opgelost? Ik heb namelijk net hetzelfde probleem. Elke paar seconden schokt het beeld. Echt om gek van te worden.
Kabels controleren, evt loskoppelen en terug goed insteken
Bij direct (live) kijken mag je dit niet hebben - is via coax. Als je opnames beziet kan het gebeuren dat het beeld niet vlug genoeg toekomt - opnames bekijken is via internet (IPTV) zoals netflix, VrtMax, VtmGo
is altijd zo. alles is nagekeken. dit is gewoon hopeloos om zo tv te kijken.elke 2a5 seconden verspringt het beeld heel even. zowel bij live kijken als bij opnames
OH ja. Ook kan ik niet in blokken verder spoelen . Mijn opnames kan ik niet van het begin starten. Die staan altijd op het einde en moet ik zo terugspoelen om te kunnen kijken. De optie kijken van in het begin is er gewoon niet. Triest
Wat bedoel je met geen vloeiend beeld ? en wanneer doet zich dit voor en op welke zender doet dit zich voor ?
Heb je een screenshot wat je precies hiermee bedoeld ?