annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hebben er nog zoveel mensen miserie met opnames programma's?

Topic gestart op: 05-03-25 14h42

Antwoorden: 4 antwoorden

Bruggeguard64
Aspirant verkenner

Hebben er nog zoveel mensen miserie met opnames programma's?

OPGELOST

Sinds maand en half overgestapt van Telenet naar orange voor tv . Zogezegd goedkoper en even goede kwaliteit. 

Voor ons dus inderdaad niet de beste keuze , je laat je overhalen in de winkel . Mooi allemaal op papier maar toch vele schoonheids foutjes in reality.

Vanaf eerste week al een paar keer last gehad van programma's die niet opnam of volledig verdwenen was . 

Opgenomen programma's kun je op bepaalde momenten niet bekijken want er knippert constant iets naast de opnamen , is gelijk ofdat hij een ganse tijd update of blokkeert wat zeer vervelend is . Na een kwartier kun je weer proberen en soms gaat het dan wel . 

Allemaal zeer frustrerend als je Telenet gewend was en nooit geen problemen gehad hebt daarmee . 

Onze overstap was gebaseerd of zogezegd goedkoper en zelfde kwaliteit. Niks van waar dus . 

Enige pluspunt aan gans de overstap is de wifi bij orange .die is echt sneller dan Telenet . Maar daar stopt het ook bij . Ze zeggen altijd voor kwaliteit betaal je , en das waar.

In Wallonië kan je 4 programma's opnemen. In Vlaanderen 2 . Prijs is wel dezelfde denk ik ? Wat is Wallonië meer dan Vlaanderen dan bij orange? 

Nee na een maand en half overgestapt te zijn toch al redelijk beklaagt . Men vrouw is fervent tv kijker en neemt normaal veel programma's op zonder problemen. Ze komt er stilletjes aan gek van dat alles constant blokkeert bij orange. Dus voor ons gaat keuze snel gemaakt zijn . 

Blijft dit geduren gaat de overstap naar Telenet heel snel gebeuren . 

Op 1 vlak zijn ze supergoed en das mobiel . Nooit geen miserie gehad . Overal bereik , Veel beter dan de duurdere providers in België . 

Maar daar stopt het dan ook mee voor ons .

Hebben er daar nog zoveel mensen last van ?? Laat het gerust weten . 

Mvg Alain 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
timjong8501
Aspirant verkenner

Identiek hetzelfde probleem bij ons. 

als ik de tv box aanzet en onmiddellijk naar de opnames ga, dan doet het probleem zich niet voor.

als de tv al een tijdje aan zou staan ( 30 min of meer ) , dan begint het probleem zich voor te doen.

Dit is ons enige probleem met Orange momenteel. Is een klein probleem maar wel een serieus ongemak.

Het helpt ook niet dat de instructies voor de tv box op de website, de instructies zijn voor het oude model.

De persoon aan de klantendienst viel zelf ook uit de lucht hierover.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Pletse
Ervaren genezer

Hey @Bruggeguard64 ,

Ik herken het probleem van de opnames (van dat geflikker). Echter is dit een recent probleem en ik vermoed dat dit wel opgelost zal geraken bij een volgende update. Wanneer deze update zal komen is echter niet gekend.

Als opnames niet worden opgenomen of niet zichtbaar zijn heeft dit meestal te maken met de tv box die geen wifi heeft. Is de TV box verbonden via wifi of is deze aangesloten met een internetkabel?
Ervaring leert me dat een vaste aansluiting nog altijd de stabielste manier is. 

Wat het aantal simultane opnames betreft, dit is verouderde info. Met de oudere decoder was het zo dat je max 2 opnames kunt doen maar met de nieuwe Android TV box zijn dit er een pak meer. Echter zijn er wel zenders die een maximum aan opnames hanteren. Zo kun je (dacht ik toch) max 2 programma's van de VTM zenders tegelijkertijd opnemen. Neem nu bvb dat je nog 2 opnames doet op de Play zenders en nog een opname op Canvas, dan kan dit allemaal... Zo heb ik eens getest en na 10 opnames die simultaan bezig waren heb ik de test gestaakt 😅.

0 pluimen
timjong8501
Aspirant verkenner

Identiek hetzelfde probleem bij ons. 

als ik de tv box aanzet en onmiddellijk naar de opnames ga, dan doet het probleem zich niet voor.

als de tv al een tijdje aan zou staan ( 30 min of meer ) , dan begint het probleem zich voor te doen.

Dit is ons enige probleem met Orange momenteel. Is een klein probleem maar wel een serieus ongemak.

Het helpt ook niet dat de instructies voor de tv box op de website, de instructies zijn voor het oude model.

De persoon aan de klantendienst viel zelf ook uit de lucht hierover.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

0 pluimen
Bruggeguard64
Aspirant verkenner

Hoi thanks voor antwoord , inderdaad zeer vervelend . 

Hopelijk vinden ze er zeer snel een oplossing voor . 

Geduld raakt stilletjes aan op hier . 

Mvg Alain 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen