annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hebben er nog zoveel mensen miserie met opnames programma's?

Topic gestart op: 05-03-25 14h42

Antwoorden: 14 antwoorden

Bruggeguard64
Gewaardeerd verkenner

Hebben er nog zoveel mensen miserie met opnames programma's?

OPGELOST

Sinds maand en half overgestapt van Telenet naar orange voor tv . Zogezegd goedkoper en even goede kwaliteit. 

Voor ons dus inderdaad niet de beste keuze , je laat je overhalen in de winkel . Mooi allemaal op papier maar toch vele schoonheids foutjes in reality.

Vanaf eerste week al een paar keer last gehad van programma's die niet opnam of volledig verdwenen was . 

Opgenomen programma's kun je op bepaalde momenten niet bekijken want er knippert constant iets naast de opnamen , is gelijk ofdat hij een ganse tijd update of blokkeert wat zeer vervelend is . Na een kwartier kun je weer proberen en soms gaat het dan wel . 

Allemaal zeer frustrerend als je Telenet gewend was en nooit geen problemen gehad hebt daarmee . 

Onze overstap was gebaseerd of zogezegd goedkoper en zelfde kwaliteit. Niks van waar dus . 

Enige pluspunt aan gans de overstap is de wifi bij orange .die is echt sneller dan Telenet . Maar daar stopt het ook bij . Ze zeggen altijd voor kwaliteit betaal je , en das waar.

In Wallonië kan je 4 programma's opnemen. In Vlaanderen 2 . Prijs is wel dezelfde denk ik ? Wat is Wallonië meer dan Vlaanderen dan bij orange? 

Nee na een maand en half overgestapt te zijn toch al redelijk beklaagt . Men vrouw is fervent tv kijker en neemt normaal veel programma's op zonder problemen. Ze komt er stilletjes aan gek van dat alles constant blokkeert bij orange. Dus voor ons gaat keuze snel gemaakt zijn . 

Blijft dit geduren gaat de overstap naar Telenet heel snel gebeuren . 

Op 1 vlak zijn ze supergoed en das mobiel . Nooit geen miserie gehad . Overal bereik , Veel beter dan de duurdere providers in België . 

Maar daar stopt het dan ook mee voor ons .

Hebben er daar nog zoveel mensen last van ?? Laat het gerust weten . 

Mvg Alain 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
timjong8501
Gewaardeerd verkenner

Identiek hetzelfde probleem bij ons. 

als ik de tv box aanzet en onmiddellijk naar de opnames ga, dan doet het probleem zich niet voor.

als de tv al een tijdje aan zou staan ( 30 min of meer ) , dan begint het probleem zich voor te doen.

 

Dit is ons enige probleem met Orange momenteel. Is een klein probleem maar wel een serieus ongemak.

 

Het helpt ook niet dat de instructies voor de tv box op de website, de instructies zijn voor het oude model.

De persoon aan de klantendienst viel zelf ook uit de lucht hierover.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Gregory
Wijze
Wijze

Er is rond 25 feb een update geweest.  Update app aangekondigd maar niet te vinden - Tribe

Dat geflikker had ik ervoor een paar keer gehad - niet meer sinds de update

0 pluimen
timjong8501
Gewaardeerd verkenner

Identiek hetzelfde probleem bij ons. 

als ik de tv box aanzet en onmiddellijk naar de opnames ga, dan doet het probleem zich niet voor.

als de tv al een tijdje aan zou staan ( 30 min of meer ) , dan begint het probleem zich voor te doen.

 

Dit is ons enige probleem met Orange momenteel. Is een klein probleem maar wel een serieus ongemak.

 

Het helpt ook niet dat de instructies voor de tv box op de website, de instructies zijn voor het oude model.

De persoon aan de klantendienst viel zelf ook uit de lucht hierover.

 

0 pluimen
Bruggeguard64
Gewaardeerd verkenner

Ondertussen toch weer over gestapt naar Telenet . Jammer genoeg kon orange ons geen oplossing bieden voor hetgeen we wilden . En goeie tip kan soms geen kwaad om je opnieuw es te verleggen want betalen nu 75 euro bij telenet met promo's natuurlijk  ipv 110 bij orange met promo's . Zelfde pakket en inderdaad terugkijktv en onbeperkt opnemen . Jammer voor orange natuurlijk . Mobiel blijven we altijd bij orange . Beste mobiel operator ooit voor ons . 👍

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

0 pluimen
Bruggeguard64
Gewaardeerd verkenner

Hoi thanks voor antwoord , inderdaad zeer vervelend . 

Hopelijk vinden ze er zeer snel een oplossing voor . 

Geduld raakt stilletjes aan op hier . 

Mvg Alain 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen