Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-06-18 18h49
Antwoorden: 21 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoe kan ik afstandsbediening instellen om zo mijn tv ook te kunnen bedienen. Gaat me voornamelijk om het volume en aan/uit kunnen zetten van de tv. Heb LG tv.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Volg gewoon de wizard in ‘Instellingen> Technisch> Systeem> Afstandsbediening instellen’. De wizard leidt je door de configuratie van je afstandsbediening. In twee minuten ben je al klaar!
Succes 🙂
Bij mij ook alleen harder en stiller . En aan en uit . Maar niet als ik pc aansluit dan doet afstandbediening niks 😤😤
Hebben ook een LG tv maar het geluid hebben we door de boxen van onze hifi en hebben een afstandsbediening dat op alle toestellen gaat dus vandaar regelen we het geluid. Tv opzetten doen we met de afstandsbediening van orange zelf.
en wat doe je als je tv merk er niet bij staat in mijn geval samsung, omgekeerd was geen probleem tv afstandsbediening werkt per perfect maar graag beide kunnen gebruiken
en wat doe je als je tv merk er niet bij staat in mijn geval samsung, omgekeerd was geen probleem tv afstandsbediening werkt per perfect maar graag beide kunnen gebruiken
Ugh @pakron,
Als de merk van je tv niet intussen staat zal het niet mogleijk zijn om je afstandsbediening aan je tv te koppelen :s
Maar het strategisch team werd inderdaad op de hoogte gebracht dat het met Samsung niet geod werkt.
Totem's groetjes,
Totem