Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-06-18 18h49
Antwoorden: 21 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoe kan ik afstandsbediening instellen om zo mijn tv ook te kunnen bedienen. Gaat me voornamelijk om het volume en aan/uit kunnen zetten van de tv. Heb LG tv.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Volg gewoon de wizard in ‘Instellingen> Technisch> Systeem> Afstandsbediening instellen’. De wizard leidt je door de configuratie van je afstandsbediening. In twee minuten ben je al klaar!
Succes 🙂
Ik heb de orange technische dienst hierover gecontacteerd.
Vriendelijke dame aan de lijn gehad die me alles nog eens heeft laten doen om vast te stellen dat het weldegeljk niet werkte.
Ze zou het verder escaleren naar een n-de lijnsondersteuning.
en het bleef stil aan de overkant.
Service -15
LOL technische dienst ... Sinds je advies nog niet eens een poging tot antwoord gekregen
Wat als het nog niet werkt nadat je de instelling hebt veranderd naar het merk van je tv ?
Wat als het nog niet werkt nadat je de instelling hebt veranderd naar het merk van je tv ?
Ugh @Prolaster,
Als het nog niet werkt nadat je alles hebt ingesteld, is het best om de technische dienst te contacteren via onze Customer Service Tribe.
In de voetsporen van een ander , leer je dingen waarvan je nooit wist dat je ze nooit kende
Totem
in dit geval zou je meerdere opties moeten hebben want vaak is het per model ook anders zoals in uw geval nu