Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Winnedekoe
Aspirant verkenner

Hoe decoder rebooten?

OPGELOST

De decoder reageert regelmatig niet op de afstandsbediening, noch de knop vooaan.

Eens achteraan stroom uittrekken helpt. Maar is er een makkelijker manier om de decoder te rebooten?

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
HVK2610
Aspirant verkenner

Same **bleep** hier.. ben van het eerste uur klant (tester geweest) maar nog nooit zo veel problemen gehad... Decoder weigert te reageren op afstandbediening (al licht het led-lichtje wel op) en zelfs afzetten met afstandsbedining is onmogelijk. Frustrerend en ik vind het te gemakkelijk als men zegt, 'gewoon even re-booten'... het hoort zo niet te zijn en daarmee uit.

Ja mijn digibox blijft ook dikwijls hangen. In de winkel zeggen ze telkens effe rebooten en het beste 1X per week doen. Is gemakkelijk gezegd maar zo hoort het helemaal niet. Heb ik nog nooit moeten doen bij andere provider. Normaal is dit niet

TomN
Orange-werknemer

Hoi,

Er is een schakelaar op de adapter kabel, dan kan je hem makkelijker uit en aanzetten.

Leden met de meeste pluimen