Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-18 14h06
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De decoder reageert regelmatig niet op de afstandsbediening, noch de knop vooaan.
Eens achteraan stroom uittrekken helpt. Maar is er een makkelijker manier om de decoder te rebooten?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben nog maar net klant heb net het zelfde probleem enkel reboot helpt ik vindt dit niet normaal hoe frequent dit moet om de 2 dagen in het tv meubel zitten prutsen om een reboot uit te voeren vind ik wat veel er zou beter een autoreboot gebeuren a.d.h.v. de kijkfrequentie bv 03:00 of zo dan zal de doorgaanse gebruiker hier toch geen last van ondervinden
Ugh @Jonas1991,
Probeerde je reeds een hard reset? Hieronder lees je stapsgewijs hoe:
🌵Schakel de stroom uit
🌵Druk op de RESET-knop aan de achterkant bij het herstarten
🌵Wacht op een snelle LED-verandering (groen, oranje en groen)
🌵Laat de RESET-knop los.
Veel succes, beste Triber!
Verblijd het hart
🦊 Totems Saluut 🦊
Same **bleep** hier.. ben van het eerste uur klant (tester geweest) maar nog nooit zo veel problemen gehad... Decoder weigert te reageren op afstandbediening (al licht het led-lichtje wel op) en zelfs afzetten met afstandsbedining is onmogelijk. Frustrerend en ik vind het te gemakkelijk als men zegt, 'gewoon even re-booten'... het hoort zo niet te zijn en daarmee uit.
Ja mijn digibox blijft ook dikwijls hangen. In de winkel zeggen ze telkens effe rebooten en het beste 1X per week doen. Is gemakkelijk gezegd maar zo hoort het helemaal niet. Heb ik nog nooit moeten doen bij andere provider. Normaal is dit niet
Hoi,
Er is een schakelaar op de adapter kabel, dan kan je hem makkelijker uit en aanzetten.