annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe decoder rebooten?

Topic gestart op: 24-02-18 14h06

Antwoorden: 7 antwoorden

Winnedekoe
Aspirant verkenner

Hoe decoder rebooten?

OPGELOST

De decoder reageert regelmatig niet op de afstandsbediening, noch de knop vooaan.

Eens achteraan stroom uittrekken helpt. Maar is er een makkelijker manier om de decoder te rebooten?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben nog maar net klant heb net het zelfde probleem enkel reboot helpt ik vindt dit niet normaal hoe frequent dit moet om de 2 dagen in het tv meubel zitten prutsen om een reboot uit te voeren vind ik wat veel er zou beter een autoreboot gebeuren a.d.h.v. de kijkfrequentie bv 03:00 of zo dan zal de doorgaanse gebruiker hier toch geen last van ondervinden

Ugh @Jonas1991,

 

Probeerde je reeds een hard reset? Hieronder lees je stapsgewijs hoe:

 

🌵Schakel de stroom uit

🌵Druk op de RESET-knop aan de achterkant bij het herstarten

🌵Wacht op een snelle LED-verandering (groen, oranje en groen)

🌵Laat de RESET-knop los.

 

Veel succes, beste Triber!

 

Verblijd het hart

🦊 Totems Saluut 🦊

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
HVK2610
Aspirant verkenner

Same **bleep** hier.. ben van het eerste uur klant (tester geweest) maar nog nooit zo veel problemen gehad... Decoder weigert te reageren op afstandbediening (al licht het led-lichtje wel op) en zelfs afzetten met afstandsbedining is onmogelijk. Frustrerend en ik vind het te gemakkelijk als men zegt, 'gewoon even re-booten'... het hoort zo niet te zijn en daarmee uit.

 

Patrick-7565
Aspirant verkenner

Ja mijn digibox blijft ook dikwijls hangen. In de winkel zeggen ze telkens effe rebooten en het beste 1X per week doen. Is gemakkelijk gezegd maar zo hoort het helemaal niet. Heb ik nog nooit moeten doen bij andere provider. Normaal is dit niet

TomN
Orange-werknemer

Hoi,

 

Er is een schakelaar op de adapter kabel, dan kan je hem makkelijker uit en aanzetten.

Leden met de meeste pluimen