annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe decoder rebooten?

Topic gestart op: 24-02-18 14h06

Antwoorden: 7 antwoorden

Winnedekoe
Aspirant verkenner

Hoe decoder rebooten?

OPGELOST

De decoder reageert regelmatig niet op de afstandsbediening, noch de knop vooaan.

Eens achteraan stroom uittrekken helpt. Maar is er een makkelijker manier om de decoder te rebooten?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben nog maar net klant heb net het zelfde probleem enkel reboot helpt ik vindt dit niet normaal hoe frequent dit moet om de 2 dagen in het tv meubel zitten prutsen om een reboot uit te voeren vind ik wat veel er zou beter een autoreboot gebeuren a.d.h.v. de kijkfrequentie bv 03:00 of zo dan zal de doorgaanse gebruiker hier toch geen last van ondervinden

Ugh @Jonas1991,

 

Probeerde je reeds een hard reset? Hieronder lees je stapsgewijs hoe:

 

🌵Schakel de stroom uit

🌵Druk op de RESET-knop aan de achterkant bij het herstarten

🌵Wacht op een snelle LED-verandering (groen, oranje en groen)

🌵Laat de RESET-knop los.

 

Veel succes, beste Triber!

 

Verblijd het hart

🦊 Totems Saluut 🦊

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Jonas1991
Aspirant scout

Ik ben nog maar net klant heb net het zelfde probleem enkel reboot helpt ik vindt dit niet normaal hoe frequent dit moet om de 2 dagen in het tv meubel zitten prutsen om een reboot uit te voeren vind ik wat veel er zou beter een autoreboot gebeuren a.d.h.v. de kijkfrequentie bv 03:00 of zo dan zal de doorgaanse gebruiker hier toch geen last van ondervinden

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben nog maar net klant heb net het zelfde probleem enkel reboot helpt ik vindt dit niet normaal hoe frequent dit moet om de 2 dagen in het tv meubel zitten prutsen om een reboot uit te voeren vind ik wat veel er zou beter een autoreboot gebeuren a.d.h.v. de kijkfrequentie bv 03:00 of zo dan zal de doorgaanse gebruiker hier toch geen last van ondervinden

Ugh @Jonas1991,

 

Probeerde je reeds een hard reset? Hieronder lees je stapsgewijs hoe:

 

🌵Schakel de stroom uit

🌵Druk op de RESET-knop aan de achterkant bij het herstarten

🌵Wacht op een snelle LED-verandering (groen, oranje en groen)

🌵Laat de RESET-knop los.

 

Veel succes, beste Triber!

 

Verblijd het hart

🦊 Totems Saluut 🦊

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh! @Winnedekoe,

 

Je zal via een diagnose test moeten nagaan of het grafisch geschil van de decoder nog conform is alsook of het signaal dat de zenders onderling krijgen conform is.

Je kan die test zelf uitvoeren via je decoder:

Instellingen > Technisch > Decoder info & diagnose > Diagnose test

Voor de analyse zal je hoogst waarschijnlijk contact moeten opnemen met de technische dienst. 

 

Totem

 

 

 

0 pluimen
KaDee
Gewaardeerd verkenner

Beste, 

Er is inderdaad een schakelaar achteraan aan de digibox, maar bij mij is het de laatste weken ook weer erg : geregeld reageert de digobox niet en is één keer rebooten zelfs niet voldoende.

Je bent dus zeker niet alleen met dit probleem!

KaDee

Leden met de meeste pluimen