annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoeveel data verbruikt de app Orange TV?

Topic gestart op: 04-05-18 09h34

Antwoorden: 7 antwoorden

Juri
Gewaardeerd verkenner

Hoeveel data verbruikt de app Orange TV?

OPGELOST

Beste,

nadat gisteren het mobiele TV-kijken werd aangekondigd, heb ik daar toch een vraagje over. Hoeveel data zal er ongeveer verbruikt worden?

De reden voor mijn vraag is dat we in het weekend dikwijls aan zee zitten (zonder digitale TV) en we zouden daar dan kijken via Easy Internet @ Home.

Mvg

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomN
Orange-werknemer

Hoi,

 

Exacte informatie kan ik je niet geven, maar vermoedelijk ga je dit kunnen vergelijken met het verbruik zoals Netflix in mobiel verbruik.  Sowieso zal de info ter beschikking staan op de Orange.be website zodra deze beschikbaar is 🙂

 

Ter info, Netflix verbruik met hun mobiele app:

 

VideokwaliteitVerbruik per uur
Laag0.1 GB
Gemiddeld0.33 GB
Hoog HD1.7 GB

Dit is gebaseerd op eigen metingen toen ik mijn eigen data verbruik in kaart wou brengen 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
TomN
Orange-werknemer

Hoi,

 

Exacte informatie kan ik je niet geven, maar vermoedelijk ga je dit kunnen vergelijken met het verbruik zoals Netflix in mobiel verbruik.  Sowieso zal de info ter beschikking staan op de Orange.be website zodra deze beschikbaar is 🙂

 

Ter info, Netflix verbruik met hun mobiele app:

 

VideokwaliteitVerbruik per uur
Laag0.1 GB
Gemiddeld0.33 GB
Hoog HD1.7 GB

Dit is gebaseerd op eigen metingen toen ik mijn eigen data verbruik in kaart wou brengen 🙂

mechanik
Veteraan verkenner

Niemand die al eens in de instellingen van de app is gaan kijken? ...

4 opties kun je aanduiden in instellingen

geen video in 3G/4G

lage resolutie +- 150 MB/uur

medium resolutie +- 400 MB/uur

hoge resolutie +- 1 GB/uur

...........................................................................................................................................................................

Hier moet ik de medewerkers van Orange toch eens scheef bekijken ... jullie hadden die info

1 aangeleverd moeten gekregen hebben vanuit de productontwikkeling/team

2 zelf nagevraagd kunnen hebben ipv de verbruiksgegevens van Netflix weer te geven

3 het zelf opgezocht hebben in jullie database/team/instellingen ....

ToMiKoN
Ervaren verkenner

Waarom kan ik de livestreams niet bekijken via mijn Proximus GSM? Dergelijke signalen mogen toch niet geregiolocked worden van Europa uit?

mechanik
Veteraan verkenner

bedoel je via 3G/4G verbinding met een proximus abonnement, via WIFI zou je thuis probleemloos moeten kunnen kijken zolang je je toestel via de orange decoder geregistreerd hebt. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen