annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoeveel opnames kan je tegelijk opnemen?

Topic gestart op: 22-01-19 18h28

Antwoorden: 8 antwoorden

Kellysegers5
Gewaardeerd verkenner

Hoeveel opnames kan je tegelijk opnemen?

OPGELOST

Ik ben nog geen klant voor tv en internet.

Mijn vraag is dan ook, hoeveel kan je tegelijker tijd opnemen en kan he bij Orange ook extra pakketen nemen zoals bij Telenet en proximus?

Dan bedoel ik extra zenders of filmpakket.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
cuypz
Ervaren verkenner

Per decoder kan je twee programma's tegelijkertijd opnemen en een derde live bekijken.  Je kan extra decoders bekomen, die op hun beurt ook weer twee programma's tegelijkertijd kunnen opnemen, maar daar betaal je dan maandelijks wel 9 euro extra huur voor (zoals een extra digicorder bij Telenet).

Extra zender- en filmpakketten zijn er niet, het basisaanbod is nagenoeg gelijk met dat van Telenet en daarboven heb je wel o.a. nog drie sportkanalen (Eleven Sports 1, 2 en 3) die zich in het bijzonder richten op de FA Cup, NBA, NFL en UFC (geen Belgisch voetbal dus), en twee adult kanalen.  Voor extra films en series wordt, in mijn ogen terecht, doorverwezen naar streaming diensten zoals Netflix.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
cuypz
Ervaren verkenner

Per decoder kan je twee programma's tegelijkertijd opnemen en een derde live bekijken.  Je kan extra decoders bekomen, die op hun beurt ook weer twee programma's tegelijkertijd kunnen opnemen, maar daar betaal je dan maandelijks wel 9 euro extra huur voor (zoals een extra digicorder bij Telenet).

Extra zender- en filmpakketten zijn er niet, het basisaanbod is nagenoeg gelijk met dat van Telenet en daarboven heb je wel o.a. nog drie sportkanalen (Eleven Sports 1, 2 en 3) die zich in het bijzonder richten op de FA Cup, NBA, NFL en UFC (geen Belgisch voetbal dus), en twee adult kanalen.  Voor extra films en series wordt, in mijn ogen terecht, doorverwezen naar streaming diensten zoals Netflix.

a148146
Leidende verkenner


@cuypz  schreef:

Per decoder kan je twee programma's tegelijkertijd opnemen en een derde live bekijken.  Je kan extra decoders bekomen, die op hun beurt ook weer twee programma's tegelijkertijd kunnen opnemen, maar daar betaal je dan maandelijks wel 9 euro extra huur voor (zoals een extra digicorder bij Telenet).

Extra zender- en filmpakketten zijn er niet, het basisaanbod is nagenoeg gelijk met dat van Telenet en daarboven heb je wel o.a. nog drie sportkanalen (Eleven Sports 1, 2 en 3) die zich in het bijzonder richten op de FA Cup, NBA, NFL en UFC (geen Belgisch voetbal dus), en twee adult kanalen.  Voor extra films en series wordt, in mijn ogen terecht, doorverwezen naar streaming diensten zoals Netflix.


Ik zie hier net dat men hier hetzelfde doet als wat men bij proximus vroeger deed en dat is berichten verwijderen. Want het bericht ik  gisteren hier heb gepost is hier verdwenen en heb hier niets van vernomen,dus ik word hier zeker geen klant meer of die zender er nu komt in de toekoms of niet. Dan betaal ik nog liever iets meer dan waar men op een forum berichten gaat verwijderen als je iets post om een klant of toekomstige klant iets te zeggen. En dat vind ik al erg. Mij zul je hier niet meer zien.

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@a148146

Ben je zeker dat het HIER was dat je iets gepost hebt? Ik heb gisteren nog alle recente topics overlopen en ik herinner me toch geen reactie van u hier ...

Bovendien staan er hier op dit forum wel meer kritische berichten (want dat denk is dus dat je bedoelt) en die staan er toch nog ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
a148146
Leidende verkenner


@Cdt24801  schreef:

@a148146

Ben je zeker dat het HIER was dat je iets gepost hebt? Ik heb gisteren nog alle recente topics overlopen en ik herinner me toch geen reactie van u hier ...

Bovendien staan er hier op dit forum wel meer kritische berichten (want dat denk is dus dat je bedoelt) en die staan er toch nog ...


Ik denk dat ik het toch wel zal weten zeker? Ik had nog gepost dat de zenders bij Orange niet slecht zijn? In ieder geval ik gebruikte een ander woord, maar dat maakt er nu toch niet meer toe want klant word ik toch niet meer als hier ook al berichten worden verweiderd. Bij Belgacom was het omdat je daar niets mocht schrijven over andere technieken of operators of dat ze niet tegen je kop konden, maar hier weet ik de reden nog niet.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen