Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-08-22 22h11
Antwoorden: 2 antwoorden
Geachte, We zijn pas overgestapt naar Orange en we hebben van in het begin een aantal moeilijkheden gekend, we hebben een internet en TV aansluiting met decorder in Blankenberge maar we verblijven voor enkele maanden in het buitenland. Van bij de aansluiting op 1 Juli hebben we nog geen TV kunnen kijken in Portugal,we hebben dus daar die aansluiting betaald zonder dat dit in orde gekomen is..
Kan er bij de betaling van al de kosten een tegemoetkoming voorzien worden voor de problemen die we nog steeds hebben. Hopend op een gunstig antwoord tekenen we met de meeste hoogachting,Vriendelijke groeten
Ivo Van Daele
Als je uitlegt dat het probleem is via de klantendienst denk ik wel dat zij een tegemoetkoming geven aan jou.
@ivovandaele goedemorgen,
alvast een fijn verblijf. Wij zijn ook klanten net als jullie.
Probeer eens via FB-Messenger contact op te nemen,
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |