Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
freggel
Ervaren verkenner

Re: IR extender werkt niet

ja maar ik heb juist mijn klant aan de lijn gehad die zit ondertussen ook al 6 maanden op een oplossing te wachten en staat op punt te vertrekken als hem geen oplossing heeft gekregen van mij dus ja en op 5000 technische dienst wordt hem ook van kastje naar de muur gestuurd Orange weet toch ook dat die IR extenders op de markt zijn toen ie telenet was werkte het perfect bij hem

0 pluimen
freggel
Ervaren verkenner

Ik heb het ondertussen al zelf kunnen oplossen dankzij een medelid hier in de community.

De decoders van orange werken via het nieuwe infra rood signaal van 60khz en als men oudere types heeft van IR-extenders werkt deze niet omdat  het bereik maar 38khz is.

Hier zijn 2 links met IR-extenders die dus wel werken met het 60khz signaal

https://www.coolblue.nl/product/264284/marmitek-invisible-control-6-remote-extender.html?clickref=10...

https://www.bol.com/nl/p/marmitek-invisible-control-6-xtra-infrarood-verlenger-zwart/92**bleep**9572...

0 pluimen
marleen11
Aspirant verkenner

Beste, ik werk met een marmitek extender. Waar juist op de decoder moet je de verzender kleven? Werd vandaag geïnstalleerd, werkte met telenet perfect, en nu niet meer...

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @marleen11 

Totem ziet dat je misschien een extender hebt dat misschien niet compatibel is.
Kan je het antwoord van @freggel boven jou eens nakijken?

Zonnegroeten 

Totem

0 pluimen
freggel
Ervaren verkenner

Kijk is op de doos hoeveel khz deze is orange heeft 60khz nodig dus kan zijn dat degene die jij hebt maar tot 38kz aankan en bij orange moet je op het blinkend gedeelte op de zelfde hoogste als het groen led licht staan aan de rechterkant

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen