annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik beschik niet over alle Duitse zenders?

Topic gestart op: 14-01-19 08h24

Antwoorden: 13 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Ik beschik niet over alle Duitse zenders?

Hallo

Ik ben zeer tevreden Orange-klant voor mobiel op dit moment en zou graag internet en tv erbij nemen. Ik zie echter dat er in Limburg enkel Das Erste en ZDF beschikbaar zijn, terwijl in het volledige pakket ook o.a. ProSieben en Sat.1 zijn opgenomen. Waarom zijn deze andere Duitstalige zenders niet beschikbaar in Limburg?

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo

Ik ben zeer tevreden Orange-klant voor mobiel op dit moment en zou graag internet en tv erbij nemen. Ik zie echter dat er in Limburg enkel Das Erste en ZDF beschikbaar zijn, terwijl in het volledige pakket ook o.a. ProSieben en Sat.1 zijn opgenomen. Waarom zijn deze andere Duitstalige zenders niet beschikbaar in Limburg?

Ugh @Anonymous,

 

Totems is zeer verheugd te lezen dat je tevreden bent over de mobiele diensten van Orange. Hopelijk kunnen onze tv- en internetdiensten.je ook overtuigen :-).

 

Interessante vraag! De lijst met beschikbare zenders en hun kwaliteit (SD of HD) hangt af van je woonplaats aangezien niet alle zenders waarvoor we de rechten hebben in heel België beschikbaar zijn.

 

Je vindt de lijst met de voor jouw postcode beschikbare zenders hier

 

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren

                                  🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Ik vind het toch erg vreemd, niet voor die ene zender maar globaal genomen dat er bij Orange. Zoveel verschil kan zitten wie wat ziet. Ik wil maar zeggen we zien via de kabel en Telenet ook. Bij Proximus zou ik het dan nog kunnen begrijpen maar heel het land kan nemen waar hij zin in heeft.Enkel is het dan duurder maar het aantal zenders is dan ook hoger en het is duidelijk voor je onderverdeeld in Nederlands Brussel en Walonië dus je kan die paketten duidelijk scheiden.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous Orange werkt samen met Telenet dus het signaal komt ook binnen eigenlijk via Telenet. Omdat Telenet ooit eens de rechten heeft aangekocht van welke zenders er wel en niet worden uitgezonden is Orange natuurlijk verplicht deze te volgen. Bij Telenet zijn ook enkel deze twee zenders beschikbaar in Limburg maar als men verder gaat naar de Walen zijn er weer andere zenders beschikbaar. Dus door Telenet wordt eigenlijk een beetje beslist welke zenders er beschikbaar zijn in welke regio. Wellicht zullen er meer volgen in de toekomst. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 Dat is juist het eigenaardige. Bij Telenet heb ik vijf Duitse zenders momenteel. Inderdaad niet Pro 7 en Sat. 1, maar wel RTL, VOX en n-tv, bovenop de twee basiszenders. Waarom biedt dan Orange niet dezelfde zenders aan die Telenet ook in haar basispakket heeft?

Leden met de meeste pluimen