annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik beschik niet over alle Duitse zenders?

Topic gestart op: 14-01-19 08h24

Antwoorden: 13 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Ik beschik niet over alle Duitse zenders?

Hallo

Ik ben zeer tevreden Orange-klant voor mobiel op dit moment en zou graag internet en tv erbij nemen. Ik zie echter dat er in Limburg enkel Das Erste en ZDF beschikbaar zijn, terwijl in het volledige pakket ook o.a. ProSieben en Sat.1 zijn opgenomen. Waarom zijn deze andere Duitstalige zenders niet beschikbaar in Limburg?

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Cdt24801
Wijze
Wijze

@a148146

ik kan uw redenering volkomen volgen en begrijpen, maar je weet zelf ook wel dat niemand ooit voor irdereen goed kan doen. Er zullen ALTIJD mensen zijn die dit of dat tekort komen. Helaas.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous ja dat is ook voor mij een goede vraag. Zo weet ik ook dat bijvoorbeeld NJAM tv heel lang NIET in het pakket zat bij Orange en nu wel erbij inzit. Dus ik denk dat Orange zelf de paketten ook moet aankopen om deze te kunnen uitzenden. Dus er is wel een basis aanbod te krijgen maar om ook alles openbaar te hebben dus dat mensen dit te zien krijgen zullen er rechten betaald dienen te worden. Zolang Orange de rechten niet betaald kan deze zender of zenders ook niet vrij gegeven worden. Als Orange beslist om er rechten over te betalen , daar waar wij ons kabelabonnement ook voor betalen , tv rechten , dan zal Orange deze zenders ook aanbieden. Denk dat er zoiets gaat zijn dat Orange rechten betaald aan Telenet en dat deze dan pas de zenders ook mag open zetten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous

De zenders RTL, VOX en n-tv zijn duitstalige zenders maar daarom niet noodzakelijk Duitse zenders ...

En zoals reeds aangehaald, het gaat altijd over rechten en licenties, dus over centen ...Smiley Verdrietig

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 kleine nuance inderdaad, Duitstalige zenders. Ook aan @patrick2 bedankt voor de antwoorden!

Leden met de meeste pluimen