annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan Orange tv niet installeren op mijn huispc. Wat is er mis?

Topic gestart op: 02-12-19 17h31

Antwoorden: 47 antwoorden

Mik01
Leidende verkenner

Ik kan Orange tv niet installeren op mijn huispc. Wat is er mis?

OPGELOST

Ben zopas overgestapt naar Orange en wil op mijn huispc de Orange tv plaatsen maar ik kan dat niet selecteren. Zie enkel tablet of smartphone om op te plaatsen.

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  het is niet mogelijk om de Orange tv app op de pc te laten draaien. Ik heb zelfs al eens windows opzeilt en via een android programma geprobeerd maar ook dat werkte niet. Het is dus enkel via tablet of gsm. Technisch gezien zou Orange het perfect mgelijk kunnen maken maar op dit moment gaan ze andere prioriteiten stellen. Men zal hiervoor toch geduld moeten hebben. Casten van tablet of gsm met een chromecast is mogelijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Mik01
Leidende verkenner

Vind dit heel vreemd. Verleden week was ik nog bij Telenet. Pas maandag naar Orange overgestapt. 

De app Yelo Play werkt daar al heel lang. Orange gebruikt hetzelde netwerk en dat wordt niet ondersteund.

Zie wel dat bij Orange bijna alles gericht is op tablet of smartphone. Dit is géén pluspunt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
47 ANTWOORDEN 47
patrick2
Wijze
Wijze

@Emiel  je post iets onder een topic van een jaar oud. Beste is een nieuw topic maken met je vraag duidelijk uitgelegd , een goede titel en zodat iedereen hier jou vraag kan lezen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@celloke77  en dat heb ik ook al eens geprobeerd en ook dat werkt niet. Ik spreek uit ervaring want heb al veel dingen getest.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Mik01
Leidende verkenner

Geef eens op hoe. Ik heb het opgehaald voor Windows 64Bit.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Mik01  schreef:

Geef eens op hoe. Ik heb het opgehaald voor Windows 64Bit.


Laat zeker eens weten of het gelukt is, dat is interessante informatie voor iedereen Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Mik01
Leidende verkenner

Bij mij is het zeker niet gelukt. Blijft maar rondejes draaien. Heb nochthans een I7 met 16GB. Dus systeem moet het zeker aankunnen. Hieruit concludeer ik dat het niet naar behoren werkt.

Dus zal niet opgelost kunnen worden.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen