Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-12-21 11h44
Antwoorden: 3 antwoorden
ik ben onlangs TV klant geworden en heb Orange TV gekozen.
ik heb in de menu van de decoder "opnames" staan maar ik kan niet opnemen.
ook op de "rec" knop duwen van de afstandsbediening werkt niet.
Via de app krijg ik de melding "er werd geen TV- decoder gevonden op je netwerk".
de decoder is wel aangesloten op het thuis netwerk
Ja, @AlexanderV gebeurt af en toe eens
Er zal wel een terug server overbezet/down zijn bij Orange - gewoon wachten en later - morgen - nog eens proberen.
Heb dit ook af en toe voor - Wat je vooral niet moet doen is loskoppelen van de app met je TV, en terug koppelen of app weg en terug zetten
Is allemaal tijdsverlies en zal niet werken omdat de server overbezet is
het probleem is, ik heb nog nooit kunnen opnemen.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat de server al 3 weken down is
Heb het nu ook voor @AlexanderV - vandaar
Als het morgen niet werkt - app eraf, terug installeren en app terug koppelen
Als het dan nog niet werkt zul je de 5000 moeten contacteren -
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |