annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan niet opnemen

Topic gestart op: 28-12-21 11h44

Antwoorden: 3 antwoorden

AlexanderV
Rekruut scout

Ik kan niet opnemen

ik ben onlangs TV klant geworden en heb Orange TV gekozen.

ik heb in de menu van de decoder "opnames" staan maar ik kan niet opnemen.

ook op de "rec" knop duwen van de afstandsbediening werkt niet.

Via de app krijg ik de melding "er werd geen TV- decoder gevonden op je netwerk".

de decoder is wel aangesloten op het thuis netwerk

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @AlexanderV gebeurt af en toe eens 

Er zal wel een terug server overbezet/down zijn bij Orange - gewoon wachten en later - morgen - nog eens proberen.

Heb dit ook af en toe voor - Wat je vooral niet moet doen is loskoppelen van de app met je TV, en terug koppelen of app weg en terug zetten

Is allemaal tijdsverlies en zal niet werken omdat de server overbezet is

 

 

0 pluimen
AlexanderV
Rekruut scout

het probleem is, ik heb nog nooit kunnen opnemen.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat de server al 3 weken down is

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Heb het nu ook voor @AlexanderV - vandaar

Als het morgen niet werkt - app eraf, terug installeren en app terug koppelen

Als het dan nog niet werkt zul je de 5000 moeten contacteren - 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen