Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-07-22 14h40
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo
Ik heb een tijdje tv van Orange. Ik bezit nu ook nog een smartcard van telenet die ik gebruikte op een tweede tv toestel. Normaal kan ik die aan iemand van de fam. geven die dan de gegevens van hun telenet abonement op de kaart kunnen plaatsen. Nu is mijn vraag kan orange dit ook doen zodat ik die kaart ook nu terug op mijn 2 de toestel kan gebruiken zoals voordien bij telenet. Dit is gewoon om te kijken niet om op te nemen enz.
Een tweede probleem. Hoe schakel ik mijn tv uit met mijn afstands bediening en op welke knop moet ik duwen om die terug aan te zetten. Het is een nieuw model van afstandsbediening er zijn info aan de knoppen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sorry maar dit is mij niet duidelijk maar ik denk dat je dat bedoeld: ik druk op de afstands bediening op het knopje links Tv boven dan verschijnt op het tv scherm zwak signaal dan klik ik op het linkse knopje boven en dan start de tv programma's. Bij het afsluiten in omgekeerde volgorde. Hopelijk is dot de goede methode. In elk geval bedankt voor de uitleg.
Beste
Voorlopig is er geen sprake van een smartcard bij Orange
Geef of verkoop je smartcard en de koper moet zich in verbinding (als hij klant is) met telenet
Wat uw tweede tv betreft:
Ok bedankt zal in overweging nemen
Koop een chromecast (39 euro)
Na een eenvoudige installatie kan je alles casten vanaf je tablet of gsm
Je kan casten vanuit de TV APP van Orange
Ok dank u wel