annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Is smartcard compatibel met Orange?

Topic gestart op: 14-07-22 14h40

Antwoorden: 7 antwoorden

zeerover
Gewaardeerd verkenner

Is smartcard compatibel met Orange?

OPGELOST

Hallo

Ik heb een tijdje tv van  Orange. Ik bezit nu ook nog een smartcard van telenet die ik gebruikte op een tweede tv toestel. Normaal kan ik die aan iemand van de fam. geven die dan de gegevens van hun telenet abonement op de kaart kunnen plaatsen. Nu is mijn vraag kan orange dit ook doen zodat ik die kaart ook nu terug op mijn 2 de toestel kan gebruiken zoals voordien bij telenet. Dit is gewoon om te kijken niet om op te nemen enz.

Een tweede probleem. Hoe schakel ik mijn tv uit met mijn afstands bediening en op welke knop moet ik duwen om die terug aan te zetten. Het is een nieuw model van afstandsbediening er zijn info aan de knoppen 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
zeerover
Gewaardeerd verkenner

Sorry maar dit is mij niet duidelijk maar ik denk dat  je dat bedoeld: ik druk op de afstands bediening op het knopje links Tv boven dan verschijnt op het tv scherm zwak signaal dan klik ik op het linkse knopje boven en dan start de tv programma's. Bij het afsluiten in omgekeerde volgorde. Hopelijk  is dot de goede methode. In elk geval bedankt voor de uitleg.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
FVBIzegem
Veteraan verkenner

Beste

Voorlopig is er geen sprake van een smartcard bij Orange

Geef of verkoop je smartcard en de koper moet zich in verbinding (als hij klant is) met telenet

Wat uw tweede tv betreft:

0 pluimen
zeerover
Gewaardeerd verkenner

Ok bedankt zal in overweging nemen

0 pluimen
FVBIzegem
Veteraan verkenner

Koop een chromecast (39 euro) 

Na een eenvoudige installatie kan je alles casten vanaf je tablet of gsm

Je kan casten vanuit de TV APP van Orange

0 pluimen
zeerover
Gewaardeerd verkenner

Ok dank u wel

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen