annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Juiste programmas

Topic gestart op: 01-04-20 22h47

Antwoorden: 6 antwoorden

Heidif
Aspirant verkenner

Juiste programmas

Zou het mogelijk zijn om de juiste programmas en het juiste uur ervan te geven?? Ik begrijp dat de aanvangtijden opschuiven door de corona besprekingen, maar het juiste programma zou sterk geapprecieerd worden. Want nu kan je het programma niet volgen en dus niet vooraf programeren. Ik heb dit gecontroleerd met het programma van telenet wat dan wel correct was.

Ik heb hier een voorbeeld bijgevoegd. Dit is niet het enige kanaal met verkeerde info.15857739234531469552082.jpg

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

patrick2_0-1585775384123.png

@Heidif  ik heb hier de tv gids van Telenet. Die geeft een geheel andere programmatie aan. Eigenlijk zien we allebei hetzelfde maar de programmatie loopt verkeerd . Dit ligt aan de zender TLC zelf en niet bij Telenet en Orange. De providers krijgen de programmatie van buitenlandse zenders en worden niet intern gemaakt of door het mediahuis in Vilvoorde. Dus hier loopt het fout bij de zender TLC zelf. Dit kan geen enkel provider recht zetten en heeft dus ook niet veel met de corona crisis te maken , tenzij in het land daar waar TLC vandaan komt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Heidif
Aspirant verkenner

Klopt niet. Ook de programmatie van 5 en van natgeo wild zijn veel keer verkeerd. Terwijl ik bij telenet wel de juiste programmatie zie. Dus ligt het wel degelijk aan orange. Tenzij tlc, 5, natgeo wild, ... orange niet graag zien en daarom de verkeerde info geven?!?!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Heidif  het voorbeeld wat je hebt gegeven aan programmatie van TLC ligt aan de zender zelf. 

Om het beter te doen begrijpen voor u Telenet en Orange maken geen programmatie. Hun krijgen van de zenders door wat er die avond of dag op tv gaat komen. Telenet laat zijn tv gids maken elders maken , van Orange weet ik niet of deze in house wordt gemaakt of ook elders. Er kan altijd iets mislopen met de programmatie  bij Orange en bij Telenet. Ligt het aan Orange dat bevalt te betwijfelen want het kan ook aan de makers liggen die voor de tv gids zorgen. Misschien dat Telenet een andere programmatie heeft gehad last minute en Orange deze wijziging niet heeft gekregen of misschien is vergeten aan te passen. 

Voor alle duidelijkheid wil ik er bij vermelden dat programmatie van buitenlandse zenders elke minuut aangepast kan worden waardoor hier onze tv gids niet meer correct is. Dus als ze besluiten in eens een ander programma op tv uit te zenden kan dat hier niet meer aangepast worden. Telenet en Orange en Proximus zijn afhankelijk van hun wat ze door geven. 

Moesten je vakjes leeg zijn in de tv gids dan wil dat zeggen dat er geen programmatie bekend is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Inderdaad in deze tijden een beetje geduld zou schoon

zijn. Ze moeten al heel veel aanpassingen doen

met vele dingen. Je kan zelf ook je tijden langer programmeren om zeker te zijn. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen