annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kabeltelevisie

Topic gestart op: 05-01-21 16h29

Antwoorden: 7 antwoorden

Manneke32
Aspirant verkenner

Kabeltelevisie

Ik heb een abonnemenet internet flybox @ home 12 maanden

 

Ik zou graag kabeltelevisie willen opstarten maar ik vind zo geen pack alleen..

Enkel in combinatie met internet  en tvvia orange website...

 

Hoe kan ik enkel nog kebeltelevisie aanvragen zonder internetabonnement.. want ik heb dit al..

 

Bedankt voor jullie info..

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Surfer
Ervaren genezer

@Manneke32 Je kan perfect ALLEEN digitale TV erbij nemen en dit bij Telenet. Zie link: https://www2.telenet.be/nl/producten/tv-en-entertainment/telenet-tv/

Je flybox kan je houden bij Orange, want de TV bij Telenet kan ook zonder internet. Wij hebben ook TV van Telenet en flybox van Orange. Perfect combineerbaar. Lees de link eens goed door en dan kan je zelf kiezen of je het al dan niet gaat nemen.

Niet alle zenders zijn gratis via het internet te krijgen en als je veel TV kijkt via het internet, dan ben je ook veel GB kwijt. 

Op het vlak van internet, je hebt NIET altijd oneindige internet nodig, wat ook de providers ook beweren (en oneindig bestaat niet). Gebruik enkel internet die je nodig hebt...

Fijne avond nog

Surfer

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Manneke32  

Enkel kabeltelevisie zal niet mogelijk zijn. Het is zoals het vermeld staat je dient dan een pack te nemen waar tv bij in zit een los abonnement is er niet. 

Heb net eens gekeken en bij Telenet zou je nog kabel tv kunnen nemen maar de kosten zijn ook wel aan de hoge kant per maand. 

Zie eigenlijk ook niet goed in waarom je nog een kabel tv zou willen. Veel posten zijn al weg van de kabel tv en gaan over naar digitaal dus het houd niet echt over die waar je nog naar toe kan kijken. En moest je dan internet en tv nemen bij Orange ben je een stukje goedkoper uit omdat je bundel voordeel hebt en je hebt ook nog eens tv en onbeperkt internet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Manneke32
Aspirant verkenner

Merci voor info

 

Idd digitale tv nodig.

 

Maar zo geen pack alleen bij orange..

 

Heb al abonement flybox..

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Manneke32  

De flybox is ideaal natuurlijk als je een kleine internet verbruiker bent. Met een pack heb je geen zorgen en moet je niet echt op je volume letten enkel dat je in de piek uren niet boven de 750 GB per maand uit geraakt. 

 

Meer keus kan ik je niet geven op dat vlak het is de keus die jezelf moet maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen