annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan je live TV kijken via pc/laptop?

Topic gestart op: 09-08-18 15h44

Antwoorden: 24 antwoorden

onguard21
Gewaardeerd verkenner

Kan je live TV kijken via pc/laptop?

OPGELOST

Hallo daar,

Sinds maandag 06/08 Love klant, eindelijk. Nu vraag ik mij af of er ook een mogelijkheid is om live-tv. te kunnen bekijken via je je pc / laptop? Deze mogelijkheid bestaat bij concurent telenet, yelo play, dus ???

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@onguard21

Ik kan mij vergissen, maar volgens mij is dat helaas niet mogelijk. Komt misschien nog wel, maar dat is dus toekomstmuziek.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 ANTWOORDEN 24
mechanik
Veteraan verkenner

inderdaad 🙂 PLAY was handig maar is er ook pas gekomen na jaren dat Telenet op de kabel zat.

Ondertussen ben ik hier aan het overwegen om het internet@home met hun flybox erbij te nemen, Orange gaat duidelijk stappen verder dan hun concurrent om het aanbod uit te breiden 🙂

onguard21
Gewaardeerd verkenner

Hoi Mechanic,

Als ik het goed bgrijp zou je dus overschakelen van Love naar enkel internet om thuis te surfen en tv.

te kijken. Is inderdaad interessant, doch ga je enkele toegevingen moeten doen wat betreft televisie.

Netflix is zeker niet slecht en er zijn nog andere spelers op de markt aan het komen, doch met wat zij aan het veranderen zijn i.v.m. prijs / abonnement en content, ga je in de toekomst misschien duurder af zijn.

 

virtualboyµ
Aspirant verkenner

Een oplossing zou kunnen zijn dat je emulator installeerd waar door je laptop wordt aan zien als een Smartfone  waar door dat je de orange app wel kan downlaoden en draaien 

https://www.bluestacks.com/

http://www.koplayer.com/

onguard21
Gewaardeerd verkenner

Halo,

Bedankt voor je reactie, ga dit eens rustig bekijken en uittesten.

mechanik
Veteraan verkenner

Eh neen, ik zou die flybox nemen om op het werk te installeren, we werken met 7 in een volcontinue ploegen systeem maar hebben geen toegang tot internet.

de kost van het toestel en abonnement zouden we dus met 7 personen delen wat neerkomt op 3€ per persoon per maand en de kost van het toestel is dan 1-malig 6€ 😉

De kleine winst die gemaakt wordt zal dan eens om de zoveel een gratis maand opleveren 😉

Leden met de meeste pluimen