Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-08-18 15h44
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo daar,
Sinds maandag 06/08 Love klant, eindelijk. Nu vraag ik mij af of er ook een mogelijkheid is om live-tv. te kunnen bekijken via je je pc / laptop? Deze mogelijkheid bestaat bij concurent telenet, yelo play, dus ???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Klinkt goed, maar je spreekt van een volcontinue systeem ... Heb je dan genoeg aan het geleverde volume aan data? Het hangt er natuurlijk sterk vanaf wat je allemaal op internet uitspookt hé
Niettemin, 24/7, dan kun je heel wat verbruiken ....
In de loop van de dag kunnen we alleen maar hopen dat het kalm is maar degene die de namiddag vanaf ong 18u en de nacht doet gaat er wel zijn voordeel aan hebben 😉
Ik kan mij vergissen, maar volgens mij is dat helaas niet mogelijk. Komt misschien nog wel, maar dat is dus toekomstmuziek.
Spijtig, ik vond dit best interessant daar je zo toch naar je favoriete programma kon kijken endit zonder gebruik te moeten maken van je databundel.
Beste,
Als je via je Orange Love WiFi thuis met je smartphone/tablet kijkt, maak je geen gebruik van je data bundel hoor 🙂
Ik hoop dat dit toch wat voor je oplost 🙂