annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan je live TV kijken via pc/laptop?

Topic gestart op: 09-08-18 15h44

Antwoorden: 24 antwoorden

onguard21
Gewaardeerd verkenner

Kan je live TV kijken via pc/laptop?

OPGELOST

Hallo daar,

Sinds maandag 06/08 Love klant, eindelijk. Nu vraag ik mij af of er ook een mogelijkheid is om live-tv. te kunnen bekijken via je je pc / laptop? Deze mogelijkheid bestaat bij concurent telenet, yelo play, dus ???

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@onguard21

Ik kan mij vergissen, maar volgens mij is dat helaas niet mogelijk. Komt misschien nog wel, maar dat is dus toekomstmuziek.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 ANTWOORDEN 24
Cdt24801
Wijze
Wijze

@mechanik

Klinkt goed, maar je spreekt van een volcontinue systeem ... Heb je dan genoeg aan het geleverde volume aan data? Het hangt er natuurlijk sterk vanaf wat je allemaal op internet uitspookt hé Smiley Tong

Niettemin, 24/7, dan kun je heel wat verbruiken ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


mechanik
Veteraan verkenner

In de loop van de dag kunnen we alleen maar hopen dat het kalm is maar degene die de namiddag vanaf ong 18u en de nacht doet gaat er wel zijn voordeel aan hebben 😉 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@onguard21

Ik kan mij vergissen, maar volgens mij is dat helaas niet mogelijk. Komt misschien nog wel, maar dat is dus toekomstmuziek.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


onguard21
Gewaardeerd verkenner

Spijtig, ik vond dit best interessant daar je zo toch naar je favoriete programma kon kijken endit zonder gebruik te moeten maken van je databundel. Man Verdrietig

TomN
Orange-werknemer

Beste,

 

Als je via je Orange Love WiFi thuis met je smartphone/tablet kijkt, maak je geen gebruik van je data bundel hoor 🙂

 

Ik hoop dat dit toch wat voor je oplost 🙂

Leden met de meeste pluimen