Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-08-18 15h44
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo daar,
Sinds maandag 06/08 Love klant, eindelijk. Nu vraag ik mij af of er ook een mogelijkheid is om live-tv. te kunnen bekijken via je je pc / laptop? Deze mogelijkheid bestaat bij concurent telenet, yelo play, dus ???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
inderdaad 🙂 PLAY was handig maar is er ook pas gekomen na jaren dat Telenet op de kabel zat.
Ondertussen ben ik hier aan het overwegen om het internet@home met hun flybox erbij te nemen, Orange gaat duidelijk stappen verder dan hun concurrent om het aanbod uit te breiden 🙂
Hoi Mechanic,
Als ik het goed bgrijp zou je dus overschakelen van Love naar enkel internet om thuis te surfen en tv.
te kijken. Is inderdaad interessant, doch ga je enkele toegevingen moeten doen wat betreft televisie.
Netflix is zeker niet slecht en er zijn nog andere spelers op de markt aan het komen, doch met wat zij aan het veranderen zijn i.v.m. prijs / abonnement en content, ga je in de toekomst misschien duurder af zijn.
Een oplossing zou kunnen zijn dat je emulator installeerd waar door je laptop wordt aan zien als een Smartfone waar door dat je de orange app wel kan downlaoden en draaien
Halo,
Bedankt voor je reactie, ga dit eens rustig bekijken en uittesten.
Eh neen, ik zou die flybox nemen om op het werk te installeren, we werken met 7 in een volcontinue ploegen systeem maar hebben geen toegang tot internet.
de kost van het toestel en abonnement zouden we dus met 7 personen delen wat neerkomt op 3€ per persoon per maand en de kost van het toestel is dan 1-malig 6€ 😉
De kleine winst die gemaakt wordt zal dan eens om de zoveel een gratis maand opleveren 😉