annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan uitgesteld kijken niet langer dan 1 uur?

Topic gestart op: 19-09-18 15h01

Antwoorden: 22 antwoorden

Benn
Ervaren verkenner

Kan uitgesteld kijken niet langer dan 1 uur?

OPGELOST

Bij Telenet konden wij uitgesteld kijken (of programma in pauze zetten) verlengen tot 8 uur.
Dit is soms praktisch, want als je al 2 kanalen opneemt, dan kan je het derde kanaal op pauze zetten tot je op het einde van de avond tijd hebt om te kijken.

Nog beter zou zijn dat je zoals bij Telenet, een programma die op pauze staat kunt opnemen met terugwerkende kracht van zodra één van die twee kanalen om op te nemen vrij komt 😉

Het zijn maar voorstellen om jullie concurrentie bij te benen

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Benn Op dit moment is dat nog niet mogelijk .Wat ik vernomen heb van Orange technieker is dat het in de test fase zit. Zou zeggen nog even geduld 😊

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
22 ANTWOORDEN 22
patrick2
Wijze
Wijze

@raskit inderdaad dat is ook enkel mogelijk bij telenet 2 opnames tegelijk. Drie opnames tegelijk zal moeiljker zijn . Het is gewoon de ruimte op de decoders die nodig om alles in goede banen te zetten. Moest Orange of Telenet ooit met een cloud gaan werken zoals bij Proximus zou het moeten kunnen . Maar denk dat dit te ver gedacht is voor op dit moment. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Benn
Ervaren verkenner

Maar dit is het nu net. In de decoders van Orange zitten meer dan 3 decoders, dacht dat ze me gezegd hadden 4. Dus ze zouden in theorie in kanaal extra kunnen laten opnemen. Maar daar steekt Telenet een stokje voor (omdat zij het niet kunnen met hun decoders).
Maar Orange zou het wel doen in Wallonië 3+1 opnames

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Benn

Voor zover ik weet maakt Orange gebruik van de kabel van Telenet, maar bepalen ze toch zelf wat ze erop zetten. Trouwens hoe zou Telenet moeten/kunnen beletten dat je drie programma's tegelijk kan opnemen vermits zij niets met de decoders van Orange te maken hebben en deze ook niet beheren.

Zelfde redenering voor 4K uitzendingen: Orange doet dat wel, Telenet kan dat niet .... dezelfde kabel nochtans ... en daar steeks Telenet ook geen stokje voor.. Kunnen ze ook niet denk ik ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 Orange is natuurlijk vrij om te doen wat ze willen met de decoders en de toekomst plannen voor opnames en dergelijke te doen. Betreft de kabel dus de zenders en dergelijke ja helaas maar daar is Orange afhankelijk van Telenet. Dus kwa zender keus of zender paketten is Orange afhankelijk van Telenet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2

Hetgeen ik bedoel is de technische kant van de zaak. Telenet kan volgens mij geen invloed uitoefenen op welke mogelijkheden Orange verschaft aan zijn klanten; 4K uitzendingen, drie programma's tegelijk opnemen, opnames onbeperkt of beperkt in tijd bewaren, enz ...

Welke zenders er aangeboden worden, dat is een andere zaak, heeft niets met techniek te maken maar met rechten en licenties.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen